آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي
بازسازي ساختمان حراست و تعويض سقف انبار و تعميرات ساختمان هاي تاسيسات چلوند
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي
(شماره مناقصه: 87110012)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53138828)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000065)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه– نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: بازسازي ساختمان حراست و تعويض سقف انبار و تعميرات ساختمان هاي تاسيسات چلوند به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده، به مدت 12 ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 000 34 ريال
3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 700 1 ريال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)
* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 24/12/1401 تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سهراهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415 دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 02/12/1401 ميباشد.
5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي نامه معتبر پايه پنج در رشته ابنيه از سازمان برنامه و بودجه كشور(نظام فني اجرايي)، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي،اساسنامه شركت،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
6-آخرين مهلت دريافت(دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 10/12/1401 ساعت 15:00
7- آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 24/12/1401 ساعت 12:00
* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را با شرط كسب حداقل امتياز هر رديف را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 20 درصد مبلغ پيمان .
9- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن هاي 31444392-041 وموارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444171-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.
10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :
مركز تماس: 1456-021 دفتر ثبت نام: 88969737 -021 و 85193768-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1401/12/2
آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار)
بازسازي، محوطه سازي و ايجاد پكيج فاضلاب در مامور سرا و تاسيسات اندازه گيري آستارا
آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار)
مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده)
(شماره مناقصه: 87110013)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53138836)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000066)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: بازسازي، محوطه سازي و ايجاد پكيج فاضلاب در مامور سرا و تاسيسات اندازه گيري آستارا، به مدت 12 ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده).
2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 000 66 ريال.
3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 300 3 ريال، مطابق بند "الف" ماده "6 " آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
-مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز قابل قبول در اين مرحله گردند، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما، مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار را تهيه و ارائه خواهند نمود.
5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.
تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز سه شنبه مورخ 02/12/1401 ميباشد.
5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه تاييد صلاحيت معتبر پيمانكاري پايه 5 ابنيه از سازمان برنامه و بودجه كشور(نظام فني و اجرائي)، گواهينامه صلاحيت معتبر ايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرم ها و مدارك ارزيابي كيفي از سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000 500 ريال بوده كه بصورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
** بديهي است شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (60) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.
6-آخرين مهلت دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز سه شنبه مورخ 09/12/1401 ساعت 16:00
7- آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 24/12/1401 ساعت 12:00
8 ـ زمان تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند، متعاقباً از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.
9- پيش پرداخت: 20 درصد مبلغ اوليه پيمان .
10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن هاي 31444366-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
1456-021 دفتر ثبت نام : 88969737-021 و 85193768-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1401/12/2
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي
رنگ آميزي صنعتي، عايق كاري حرارتي پايپينگ و اتصالات مسير سوخت تاسيسات هشترود
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي
(شماره مناقصه: 87110011)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53138821)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000064)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: رنگ آميزي صنعتي، عايق كاري حرارتي پايپينگ و اتصالات مسير سوخت تاسيسات هشترود به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده، به مدت 5 ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 000 11 ريال
3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 550 ريال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394)در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)
* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا ساعت 10 روز شنبه مورخ 20/12/1401 تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415 دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 01/12/1401 ميباشد.
5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي نامه معتبر پايه پنج در رشته تاسيسات و تجهيزات از سازمان برنامه و بودجه كشور(نظام فني اجرايي)، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، اساسنامه شركت،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
تبصره: ارائه اسناد يك كار مشابه در زمينه رنگ آميزي صنعتي و سندبلاست (وت بلاست) و عايق كاري حرارتي الزامي مي باشد.
5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
6-آخرين مهلت دريافت(دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز يكشنبه مورخ 07/12/1401 ساعت 16:00
7- آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 20/12/1401 ساعت 11:00
* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را با شرط كسب حداقل امتياز هر رديف از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 20 درصد مبلغ پيمان.
9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444179-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :
مركز تماس: 1456-021 دفتر ثبت نام: 88969737 -021 و 85193768-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1401/12/1
ركورد پر مصرف ترين روز گاز شكست
در سردترين ايام سال، ضریب ایمنی خط انتقال گاز ابراهيم اباد/ اروميه تقويت شد
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي
تهيه و طبخ غذا و اداره رستوران هاي تاسيسات گاز
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي
(شماره مناقصه: 87110009)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53137592)،
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000059)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه–نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: تهيه و طبخ غذا و اداره رستوران هاي تاسيسات گاز، مراكز بهره برداري و ستاد «تبريز» به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده، به مدت يكسال شمسي.
2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 440 375 ريال
3-قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 800 508 13ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)
* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف(حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد (ساعت 11روز دوشنبه مورخ 22/12/1401) تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سهراهي پالايشگاه –نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم-اتاق 415 -دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه،فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 30/11/1401 ميباشد.
5-1-شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه ميباشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبر در زمينه آشپزخانه و رستوران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، گواهي تاييد صلاحيت معتبر ايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، آخرين صورت هاي مالي حسابرسي شده منتهي به پايان سال، اساسنامه شركت، آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
6-آخرين مهلت دريافت(دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روزدوشنبه مورخ 08/12/1401 ساعت 16
7- آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسنادمناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز دوشنبه مورخ 22/12/1401 ساعت 11
*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
8-پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.
9-جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1401/11/30
آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده
خريد پمپ هاي روغن گيربكس Voith تاسيسات تبريز
آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده
(شماره مناقصه: 87110053)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات : 53138659)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000063)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد پمپ هاي روغن گيربكس Voith تاسيسات تبريز بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت ده ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 500 1 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 30/11/1401 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز يكشنبه مورخ 07/12/1401 ساعت 16:00
5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 20/12/1401 ساعت 10:00
6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 21/12/1401 ساعت 11:00
7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1401/11/30
آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده
خريد بيرينگ هاي گيربكس Voith تاسيسات تبريز
آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده
(شماره مناقصه: 87110052)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53138657)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000062)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد بيرينگ هاي گيربكس Voith تاسيسات تبريز بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت ده ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 525 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 30/11/1401 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز يكشنبه مورخ 07/12/1401 ساعت 16:00
5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 20/12/1401 ساعت 10:00
6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 21/12/1401 ساعت 10:30
7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1401/11/30
برترين هاي مسابقات قرآني منطقه 8 معرفي شد
پایش 60 درصدي سلامت کارکنان منطقه 8 عمليات با انجام معاینات دوره ای شغلی
بیشتر...
آخرین اخبار
- تجهیزات ايستگاه اندازه گيري و صادرات گاز بازرگان کالیبره شد
- معاون وزیر نفت در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)؛ وفاداری کارکنان صنعت گاز به آرمانهای امام (ره) و انقلاب ستودنی است
- معاون وزیر نفت در جلسه هماندیشی رؤسای روابط عمومی صنعت نفت؛ بیتوجهی به اسناد بالادستی، عامل ناترازی انرژی در کشور است
- از تجربه تا تحلیل؛ بازخوانی نقش پژوهش و مطالعات اجتماعی در توسعه روابط عمومی سازمانی
- معاون وزیر نفت در بازدید میدانی از پروژه خط انتقال گاز چلوند- اردبیل تصریح کرد؛ پروژه خط انتقال گاز چلوند-اردبیل؛ تضمین پایداری انرژی استان برای سه دهه آینده
- مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست: نقش محوری حراست در تأمین آرامش و امنیت کارکنان
- معاون وزیر نفت در نشست هم اندیشی مشاورین امور زنان و خانواده صنعت گاز؛ صنعت گاز ایران در مسیر توسعه با نقشآفرینی زنان توانمند
- معاون وزیر نفت در مراسم تودیع و معارفه تأکید کرد: نقش کلیدی بسیج در حفظ سلامت تأسیسات شرکت ملی گاز ایران
- مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران: زمستان سال گذشته میدان افتخار انتقال گاز بود
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران: لازمه داشتن سازمان پويا، فعاليت جهادي و سلامت كاركنان است