شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

در نخستين جشنواره هنر هشتم؛ روابط عمومي منطقه 8 عمليات در زمره برترين هاي جشنواره قرار گرفت

در نخستين جشنواره هنر هشتم، روابط عمومی منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران موفق شد رتبه برتر بخش مسئوليت هاي اجتماعي ويژه روابط عمومي هاي برتر آذربايجان شرقي را از آن خود نمايد.

 به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات، با اعلام اين خبر گفت: طبق آراي صادره از سوي داوران جشنواره هنر هشتم ويژه روابط عمومي هاي برتر استان آذربايجان شرقي، روابط عمومي اين منطقه عملياتي حائز دريافت رتبه برتر بخش مسئوليت هاي اجتماعي شد.

خدائي افزود: مسئولیت اجتماعی یکی از پایه های مهم و اساسی در روند پیشرفت اهداف و برنامه های سازمان بوده و توسعه پايدار در سايه عمل به مسئوليت هاي اجتماعي نمود پيدا مي كند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: اگر چه عملكرد اين منطقه عملياتي در حوزه، مسئوليت هاي اجتماعي بسيار مطلوب ارزيابي مي شود اما در عين حال سازمانها بايد بيش از پيش به مفهوم مسئوليت هاي اجتماعي اهتمام ويژه داشته باشند.

وي تصريح نمود: تلاش ما اين است كه بحث مسئوليت هاي اجتماعي را دقيق تر و عيني تر بشناسيم و در اين حوزه نيازمند يك خط مشي قوي هستيم تا اين مسئوليت را به نحو احسن به تصوير بكشيم در غير اين صورت در شناسايي مصاديق مسئوليت هاي اجتماعي پيشرفت نخواهيم كرد.

خدائي افزود: در بخش انرژي ماموريت ما اين است كه با انتقال پاك، ايمن، پايدار و بهره ور گاز طبيعي رفاه لازم را براي مردم هديه نماييم و با علم، همت، تلاش و كار جهادي سازمان را به سمت اجراي مسئوليت هاي اجتماعي سوق داده و گرد محروميت را از مناطق تحت پوشش بزداييم.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در بخش ديگري از سخنان خود لازمه اصلي توسعه و پيشرفت را همدلي و مشاركت مسئولين و كاركنان دانست و بر حل مشكلات با تكيه بر فرهنگ سازي، مهارت افزايي، توجه به استانداردهاي بين المللي، مستندسازي و آينده نگري تاكيد كرد.

خدائي در پايان ضمن تقدير و تشكر از همكاران اين منطقه علي الخصوص پرسنل روابط عمومي، اظهار اميدواري كرد و ادامه داد: همكاران منطقه 8 عمليات انتقال گاز همواره با بهره مندي از علم، هنر و تجربه به دنبال ايجاد تعامل سازنده با مخاطبين درون و برون سازماني و نيز منعكس كننده تلاش ها، دستاوردها و موفقيت هاي اين منطقه عملياتي بوده و هستند.

 

237 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1291

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت