ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- پیام تبریک مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران به مناسبت فرارسیدن سال نو
- پیام تبریک معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی
- صنعت گاز ایران با رکوردهای جدید، پاسخگوی نیازهای انرژی در زمستان ۱۴۰۳ شد
- تغییرات راهبردی در منطقه ۸ انتقال گاز ايران؛ از جابجایی واحدها تا ارتقای رفاه کارکنان
- شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد؛ کیفیت گاز تحویلی به بخشهای مختلف مصرف منطبق با استانداردهای سختگیرانه است
- معاون وزیر نفت در آخرین جلسه هماهنگی سوخت زمستانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: تهیه بستههای اقدام اصلاحی با هدف جلوگیری از مشکلات در زمستان ۱۴۰۴
- یادبود شهدا با کاشت نهال در منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ايران
- بازنگری مدیریت با هدف بهبود عملکرد و افزایش بهرهوری در منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران
- رییسجمهوری؛ حل ناترازی انرژی به همکاری مردم نیاز دارد
- تحریم وزیر نفت ایران بهدلیل تلاش برای فروش حداکثری نفت