ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- افزايش پايداري خطوط انتقال گاز تبريز/ نوردوز
- معاون وزیر نفت در امور گاز : 4 میلیارد دلار سرمایه گذاری در نخستین گام برای هوشمند سازی کنتورهای گاز نیاز است
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز:چرخهاي خوداتكايي منطقه 8 عمليات به سمت توسعه ميچرخد
- رئيس محيط زيست شركت انتقال گاز تأکید کرد: لزوم رعایت الزامات زیست محيطي در راستای استمرار انتقال پاك گاز
- افزايش ضريب ايمني خط 12 اينچ انتقال گاز انشعاب پالايشگاه تبريز
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: نظم و انضباط زيرساخت مشاغل پر ريسك است
- معاون وزیر نفت در امور گاز: پدافند غیرعامل یک انتخاب نیست، بلکه یک الزام است
- تعمير و مونتاژ مولد گازي در منطقه 8 عمليات بومي سازي شد
- معاون وزیر نفت در امور گاز:مدیریت پروژه موجب کاهش هزینه، زمان و افزایش کیفیت انجام پروژه میشود
- با امضای تفاهمنامه:حجم گاز انتقالی سالانه ترکمنستان به جمهوری آذربایجان از طریق خطوط ایران دو برابر شد