ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در نشست سالانه مدیران صنعت گاز عنوان کرد؛ ثبت ۹ رکورد انتقال گاز کشور در سال ۱۴۰۳
- معاون وزیر نفت در امور گاز تأکید کرد؛ لزوم تسریع در پروژههای اولویتدار برای پایداری شبکه گاز در زمستان امسال
- معاون وزیر نفت در بزرگداشت روز منابع انسانی تصریح کرد؛ سرمایههای انسانی؛ منشاء خلاقیت، سرآمدی و موفقیت در سازمانها
- معاون وزیر نفت در گفتوگو با رادیو اقتصاد تصریح کرد؛ گواهی صرفهجویی گاز؛ گامی به سوی پایداری انرژی
- 11 هزار كيلومتر از مسیر خطوط لوله در منطقه 8 عمليات پايش شد
- در سال گذشته محقق شد؛ رشد 144 درصدي سرانه پيشنهادات كاركنان منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران
- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در گفتوگویی صمیمی با شانا تصریح کرد؛ همدلی و نوآوری؛ دو بال پرواز شرکت ملی گاز ایران در زمستان سخت ۱۴۰۳
- با همكاري منطقه 8 عمليات انتقال گاز و شركت گاز استان صورت گرفت؛ عبور از چالش ها با همدلي و تلاش جهادي
- معاون وزیر نفت تصریح کرد؛ تحقق گواهیهای صرفهجویی گاز؛ موتور محرک رونق تولید و تعالی بهینهسازی انرژی
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران: استراتژي منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران رسيدن به خودكفايي كامل و بومي سازي است