ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: آگاهي پيمانكاران در جاري سازي اهداف HSE در سازمان ضروري است
- وزیر نفت اعلام کرد؛ افزایش 50 میلیون مترمکعبی تولید روزانه گاز از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم
- حضور معاون وزیر نفت در امور گاز در نمایشگاه «ایران پروژه» ترکمنستان؛ صدور خدمات فنی مهندسی گاز؛ محور دیدارهای مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نمایشگاه ترکمنستان
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: تغييرات مثبت در ساختار، چابك سازي سازمان را بدنبال دارد
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: تاسيسات هشترود در پايداري انتقال گاز نقش تعيين كننده دارد
- معاون وزیر نفت در امور گاز در مراسم افتتاحیه گازرسانی به شهر شولآباد لرستان؛ اشتغالزایی و ایجاد صنایع مولد؛ پیامد گازرسانی به اقصی نقاط کشور
- معاون وزیر نفت در امور گاز در نشست صمیمی با مدیران و کارکنان شرکت گاز استان لرستان؛ شبکه گاز کشور به دست توانای شما عزیزان در جای جای کشور پایدار است
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: نقش راهبردي پدافند غيرعامل در انتقال پايدار گاز حياتي است
- معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در صنعت نفت:رعایت الزامات HSE و پدافند غیرعامل ضامن حیات و بقای یک سازمان است
- برای مواجهه با فصل سرما و انتقال پايدار گاز آماده ايم