ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خبر داد؛ پذیرش گواهی سپرده گازطبیعی در بورس انرژی؛ فرصتی برای توسعه همکاریهای بخش خصوصی
- پیام گراميداشت مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران به مناسبت سالروز قيام تاريخي مردم تبريز
- معاون وزیر نفت در آیین امضای توافقنامه همکاری دوجانبه با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ توافقنامه جدید شرکت ملی گاز و وزارت ارتباطات؛ گامی به سوی هوشمندسازی مصرف انرژی
- مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گازايران: ثمره انقلاب اسلامي در صنعت گاز رفاه مردم را رقم زد
- انتقال ۲۵۲ میلیارد مترمكعب گاز تا پایان دی ماه ۱۴۰۳
- معاون وزیر نفت در دهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت؛ نقش کلیدی روابط عمومی در مدیریت بحران ناترازی انرژی
- معاون وزیر نفت در برنامه زنده میز اقتصاد تصریح کرد؛ بزرگترین علت ناترازی کشو،؛ عدم اجرای اسناد و قوانین بالادستی است
- پایداری شبکه گاز با وجود افزایش متوالی مصرف
- معاون وزیر نفت در گفتوگوی زنده با خبرگزاری صدا و سیما خبر داد؛ جریان گاز به صورت پایدار و بدون قطعی در سراسر کشور برقرار است
- مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران: همیاری خانواده ها ضامن پایداری انتقال گاز و زمستانی سربلند