ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- لزوم تقویت راهبری و سیاستگذاری تدارکات کالا در شرکت انتقال گاز ایران
- وزیر نفت: همراهی نفتیها رمز عبور از بحرانهاست
- قدردانی رئیسجمهوری از کارکنان صنعت نفت
- حضور رئیسجمهوری در وزارت نفت؛ دلگرمی برای کارکنان صنعت نفت
- در دیدار سرزده رئیسجمهوری از وزارت نفت صورت گرفت؛ قدردانی رئیسجمهوری از نقشآفرینی وزارت نفت در مدیریت بحران جنگ ۱۲ روزه
- معاون وزیر نفت در گفتوگوی زنده با رادیو اقتصاد تأکید کرد؛ تابآوری صنعت گاز در جنگ ۱۲ روزه؛ نماد مدیریت بحران و تداوم خدمترسانی
- پیام قدردانی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از تلاشهای کارکنان صنعت گاز در جنگ ۱۲ روزه ایران و رژیم صهیونیستی
- توسل کارکنان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران به اهل بیت (ع) در آیین زیارت عاشورا
- مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در سمینار روز جهانی محیط زیست تصریح کرد؛ محیط زیست؛ اولویت راهبردی صنعت گاز در توسعه پایدار
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران: باور به دانش و تعهد؛ کلید عبور موفق از زمستان سخت