ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- معاون وزیر نفت در نشست هم اندیشی مشاورین امور زنان و خانواده صنعت گاز؛ صنعت گاز ایران در مسیر توسعه با نقشآفرینی زنان توانمند
- معاون وزیر نفت در مراسم تودیع و معارفه تأکید کرد: نقش کلیدی بسیج در حفظ سلامت تأسیسات شرکت ملی گاز ایران
- مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران: زمستان سال گذشته میدان افتخار انتقال گاز بود
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران: لازمه داشتن سازمان پويا، فعاليت جهادي و سلامت كاركنان است
- سوآپ گاز به ترکیه؛ نماد همکاری خوب میان ایران و ترکمنستان
- تأکید تهران و کابل بر گسترش همکاریها
- معاون وزیر نفت در جلسه تودیع و معارفه مدیران ستادی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد؛ تغییرات مدیریتی در شرکت ملی گاز ایران؛ نقش پررنگ زنان در توسعه صنعت گاز
- نقش محوری روابط عمومی و مخابرات در تحقق اهداف منطقه ۸ انتقال گاز ايران
- مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در روز ارتباطات و روابط عمومی: ارتباطات و روابط عمومی دو ركن جدانشدنی سازمان هستند
- عملیات دشوار انتقال گاز در شرایط ناترازی تولید و مصرف زمستان ۱۴۰۳