ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- صدرنشيني روابط عمومي منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ايران در بين مناطق دهگانه انتقال گاز ایران
- دوره آموزشی جنگ نرم در منطقه ۸ عمليات انتقال گاز ايران؛ حرکتی راهبردی برای صیانت از جبهه انرژی
- معاون وزیر نفت در مراسم اختتامیه پویش کاهش ۱۰ درصدی مصرف انرژی بیان کرد؛ افزایش راندمان صنایع و تنوع سبد سوخت؛ کلید عبور از ناترازی انرژی
- همدلی و همافزایی روابطعمومیها؛ اتاق فرمان افكار عمومی در شركت انتقال گاز ایران
- معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در آیین رسمی آغاز طرح ملی «سفیران انرژی»؛ گازبانان بهعنوان سفیران انرژی نقطه اتصال و پل ارتباطی مردم با شبکه گاز هستند
- فرزند منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران، پیشگام و طلایه دار مسابقات قرآنی محفل نور شد
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران: پویش صرفهجویی؛ راهبرد عملیاتی برای تقویت ضریب اطمینان انتقال پایدار گاز
- مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران خبر داد: عملیات Stand by run تضمینکننده امنیت و تابآوری جریان انتقال گاز
- معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در آیین رسمی آغاز طرح ملی «سفیران انرژی»؛ گازبانان بهعنوان سفیران انرژی نقطه اتصال و پل ارتباطی مردم با شبکه گاز هستند
- 12 ماه تلاش بیوقفه؛ رکوردشکنی در پایداری انتقال گاز در زمستانی سخت