ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- در آستانه فصل سرد سال1404: نشست هماندیشی مدیران و روسای ستادی و مدیران مناطق عملیات انتقال گاز ایران برگزار شد
- معاون وزیر نفت در نشست هماندیشی با مدیران ستادی و مناطق عملیاتی انتقال گاز تصریح کرد؛ تحول سازمانی و مدیریت اولویتها؛ نقشه راه جدید انتقال پایدار گاز در ایران
- مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در نشست هماندیشی با مدیران ستادی و مناطق عملیاتی انتقال گاز عنوان کرد؛ تداوم پایداری انتقال گاز با هماهنگی و ارتقای فناوری و آموزشهای تخصصی
- در ۴ ماهه سرد سال محقق خواهد شد؛ صرفهجویی سالانه ۲ میلیارد مترمکعبی گاز با جایگزینی بخاریهای راندمان بالا
- بهینهسازی مصرف انرژی در منطقه ۸ انتقال گاز ايران؛ از اصلاح روشنایی تا کنترل هوشمند تجهیزات
- ارزيابي توان واكنش سريع در منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران با اجراي 10 مانور عملياتي
- مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران خبر داد؛ زمستان با انضباط انرژی؛ الزام ادارات به کاهش ۲۰ درصدی مصرف گاز
- مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران خبر داد: افزايش تاب آوري شبكه انتقال گاز با اجراي خط لوله انتقال گاز ۵۶ اینچ میاندوآب– عجبشیر
- افزايش 13 درصدي حجم گاز انتقالي از منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران
- مدیر برنامهریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران خبر داد؛ شرکتهای کارور؛ پل ارتباطی بخش خصوصی و دولت در مدیریت مصرف گاز