ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- رشد 33 درصدي دوره هاي آموزشي كاركنان منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران
- همکاری با روسیه و اوراسیا؛ شتابدهنده تبدیل ایران به هاب انرژی منطقهای
- توافق راهبردی ایران و روسیه؛ زمینهساز تعمیق همکاریهای انرژی و اقتصادی
- در نخستین جلسه هماهنگی مدیران گاز استانی با مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران مطرح شد؛ درسآموختههای زمستان گذشته، چراغ راه برنامههای جدید شرکتهای گاز استانی
- معاون وزیر نفت در امور گاز در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای اقامه نماز: نقش کلیدی ائمه جماعات در انعکاس واقعیتها و ترویج فرهنگ صرفهجویی در صنعت گاز
- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ۳۹مین نشست تخصصی، آموزشی رؤسای روابط عمومی صنعت گاز کشور؛ روابط عمومیها باید از حالت سنتی، به روابط عمومی بهروز و اقتضایی تبدیل شوند
- مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در ۳۹مین نشست تخصصی و آموزشی روابط عمومی های صنعت گاز کشور؛ پویایی روابط عمومی ها با ارایه ایده های خلاقانه امکان پذیر است
- رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در سی و نهمین نشست سراسری روسای روابط عمومی صنعت گاز کشور: روابط عمومی ها طلایه دار اطلاع رسانی در شرکت ملی گاز ایران هستند
- انجام پيگراني تميزكننده خطوط لوله انتقال گاز طبق برنامه پيش بيني شده در منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران
- پيمايش قريب به 4 ميليون كيلومتري ناوگان حمل و نقل منطقه 8 عملیات انتقال گاز
اوقات شرعی
7:76 مانده تا اذان صبح |
04:56:16 | ![]() |
06:33:10 | ![]() |
13:23:00 | ![]() |
20:11:53 | ![]() |
20:32:18 | ![]() |
اوقات به افق : |