ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- پویایی و پیشرفت صنعت نفت، حاصل همت و دانش نیروهای انسانی
- پیام تبریک معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت هفته دولت
- پیام تبریك مدیرعامل شركت انتقال گاز ایران به مناسبت هفته دولت و روز كارمند
- پیام تبریک مدير منطقه 8 عمليات انتقال گازايران به مناسبت روز كارمند
- در نشست ویدئوکنفرانسی معاون وزیر با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی رخ داد؛ بررسی برنامههای تعمیرات اساسی پالایشگاههای پارس جنوبی برای ورود به فصل سرد
- پیام تبریک مدير منطقه 8 عمليات انتقال گازايران به مناسبت هفته دولت
- گامهای بلند منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران در تحقق سیاستهای انرژی دولت چهاردهم
- منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران، پیشگام در شناسایی و استانداردسازی اقلام
- معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه خبر داد؛ استقبال از هفته دولت با بهرهبرداری از پروژههای گازرسانی و زیرساختی
- پایداری جریان انتقال گاز با همت و آمادگی همیشگی کارکنان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران