ارتباط با مدیریت و روابط عمومی
مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- تقويت ايمني و پايداري خط 10 اينچ چالدران با اجراي اسليو نوع B
- احداث ابنیه فنی خط لوله ۲۰ اینچ انشعاب خوی، گامي مهم براي پایداري شبكه انتقال گاز
- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد: جشنواره شهید سلیمانی؛ فرصتی طلایی برای شناسایی استعدادهای خانواده بزرگ صنعت گاز
- به میزبانی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران: برگزاری كارگروه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شركت انتقال گاز ایران
- معاون وزیر نفت در ششمین جلسه هماهنگی سوخت زمستانی تصریح کرد؛ GIS ؛ فرایندی دائمی و حیاتی برای پایداری گاز کشور
- توربین گازی تاسيسات تقويت فشار گاز چلوند با تلاش متخصصان ایرانی دوباره به مدار بازگشت
- تعویض موفقیتآمیز شیر ۱۰ اینچ کیکرز لانچر خط ۳۰ اینچ حلب در کوتاهترین زمان ممکن
- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد: استفاده از ظرفیت بسیج برای کاهش ناترازی انرژی
- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی: اجرای برنامههای راهبردی انرژی و مدیریت مصرف کلید حفظ منابع ملی است
- مهار فوري نشتی گاز در شير 4 اينچ باي پاس تیکآف ۳۰ اینچ خط لوله انتقال گاز اول آذربايجان








