شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: خدمت بي منت و جلب رضايت مردم، افتخار ماست

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز خدمت بي منت نيروهاي صادق، توانمند و متعهد اين منطقه عملياتي و جلب رضايت مردم را مايه افتخار دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات، در حاشيه برگزاري مراسم بازنشستگي معاونت مهندسي و خدمات فني اين منطقه و معارفه سرپرست جديد، با اعلام اين مطلب گفت: بازنشستگي مرحله جديدي از زندگي است و تكريم همكاران بازنشسته موجب تعلق خاطر بيشتر كاركنان به سازمان شده و مودت و دوستي در بين همكاران افزايش مي يابد.

خدائي موفقيتهاي فعلي منطقه را مرهون تلاش و همت  اين عزيزان دانست و افزود: جايگاه همكاران بازنشسته در سازمان بسيار بالا است و اين عزيزان صاحبان اصلي اين صنعت عظيم مي باشند چرا كه بهترين دوران عمر خود را براي اعتلاي صنعت و ميهن اسلامي مصروف داشته اند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: لازم است شرايطي فراهم شود كه بتوانيم از تجارب و دانش اين عزيزان براي توسعه و تعالي سازمان متناسب با استانداردهاي شركت ملي گاز و همچنين انتقال تجربيات و آموزش به ساير كاركنان استفاده كنيم.

وي در پايان يادآور شد: آنچه كه اين منطقه را از ديگر سازمانها متمایز ساخته، مسئولين و کارکنان توانمند، متعهد و کارآمدي است که در فضای اعتماد و همدلی بوجودآمده، فعاليت دارند و در سايه همكاري و همياري در جهت ارتقاي بهره وري سازمان تلاش مي كنند.

شايان ذكر است در پايان مراسم ضمن معرفي سرپرست جديد معاونت مهندسي و خدمات فني و تقدير از زحمات جناب آقاي سيد جواد موسوي اقدس، معاون مهندسي و خدمات فني كه به افتخار بازنشستگي نائل آمدند، از آزادگان سرافراز و برترين هاي قرآني نيز تجليل بعمل آمد.

221 بازدید
رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1289

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت