شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: عكس العمل به موقع، از فاكتورهاي مهم مديريت بحران است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در حاشيه برگزاري مانور پدافند غيرعامل در مركز بهره برداري خطوط لوله اردبيل، عكس العمل به موقع را از فاكتورهاي مهم مديريت بحران دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز؛ فيروز خدائي مدير منطقه 8 عمليات با اعلام اين مطلب گفت: با اجراي مانور پدافند غيرعامل و رعايت اصول پدافند، مي‌توان ضمن كاهش خسارات اوليه از بروز خسارات و صدمات بعدي جلوگيري نموده و يا تاثير آنها را تا حد بسيار زيادي كاهش داد.

خدائي افزايش سرعت، دقت و توان واكنش در مقابل شرايط اضطراري را از اهداف اجراي اين مانور اعلام كرد و افزود: استمرار در برگزاری مانورهای آموزشی منجر به بهبود عملکرد اجرایی نیروها گردیده و امکان ارتقاء توان امدادرسانی را از طریق افزایش آمادگی آنان فراهم می سازد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال انتقال گاز اظهار داشت: اين مانور از نوع A بوده كه طبق سناريوي از قبل تنظيم شده و با مشاركت و همكاري اعضاء ستاد بحران منطقه 8 عمليات انتقال گاز، نماينده فرمانداري، پليس، يگان ويژه، آتش نشاني، نيروهاي بسيج و ساير اعضاي ستاد پدافند غيرعامل استان اردبيل به نحو مطلوب برگزارشد.

وي تصريح نمود: با در نظرگرفتن وابستگي مردم و صنايع به انرژي گاز و عدم امكان انفكاك اين نعمت الهي از زندگي روزمره، هوشياري و آمادگي جهت مقابله با بحران را بيش از پيش ضروري مي سازد.

229 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1293

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت