پنج شنبه 03 آبان 1403 برابر با 24 اکتبر 2024

سرپرست شرکت انتقال گاز ایران: هم افزایی، كلید موفقیت شركت انتقال گاز ایران است

در مراسم تکریم و معارفه مدیر منطقه شش عملیات، پیمان خضرایی با تاکید بر اهمیت کار گروهی و انتقال دانش، هم افزایی را کلید تحقق اهداف و تعالی این شرکت عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، آیین تکریم و معارفه مدیر منطقه شش عملیات صبح روز سه شنبه یکم آبان‌ماه ۱۴۰۳، با حضور سرپرست و برخی از مدیران و روسای ستادی شرکت انتقال گاز ایران، مدیران عامل صنعت گاز استان هرمزگان و اعضای هیئت رئیسه منطقه شش عملیات در محل سالن اجتماعات این منطقه برگزار شد.

در این آیین، پیمان خضرایی، سرپرست شرکت انتقال گاز ایران، با قدردانی از خدمات رضا رفیعی، مدیر سابق، به حمیدرضا بنی اسدی، مدیر جدید منطقه 6 عملیات تبریک گفت.

خضرایی، کار تیمی و جانشین پروری را یکی از عوامل کلیدی موفقیت منطقه شش عملیات عنوان کرد و و بر لزوم ادامه این رویه تاکید کرد و افزود: هم افزایی و کار تیمی در تحقق اهداف سازمان نقش مهمی دارد که در این زمینه این منطقه در طی سالهای گذشته، موفق شده است در پرورش مدیران ارشد شرکت انتقال گاز و شرکت ملی گاز گامهای مهمی را بردارد که جا دارد از تلاش‌های یکایک کارکنان منطقه شش عملیات تشکر و قدردانی کنم.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از خدمات رضا رفیعی مدیر سابق منطقه گفت: رفیعی فردی توانمند و با دانش است که در این مدت هم اقدامات خوبی در سطح منطقه انجام داده و امیدواریم در سمت جدید که به عنوان مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان منصوب شده است نیز موفق و سربلند باشد و تعامل و همکاری ایشان با شرکت انتقال گاز ایران ادامه داشته باشد.

سرپرست شرکت انتقال گاز ایران، ضمن معرفی حمیدرضا بنی اسدی به عنوان مدیر جدید منطقه 6 عملیات، اظهار داشت: بنی اسدی شخصیتی تلاشگر و با انگیزه و دارای تخصص است که از بدنه شرکت انتقال گاز ایران و منطقه 6 عملیات توانسته با تلاش و کوشش، پله‌های ترقی را طی کرده و از مدیر جدید این منطقه، انتظار می رود با استفاده از تجربیات ارزشمند خود و هم افزایی با همکاران، ضمن افزایش تعالی سازمان، در انتقال پایدار، پاک، ایمن و بهره ور گاز طبیعی به استانهای تحت پوشش منطقه، به موفقیت‌های بیشتری دست یابد. 

خضرایی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن اشاره بر تسریع در راه اندازی منطقه یازده عملیات انتقال گاز، بر انتقال تجربه و دانش از مسئولین منطقه شش به منطقه جدید تاکید کرد.

رضا رفیعی، مدیر سابق منطقه و سرپرست کنونی شرکت گاز استان هرمزگان نیز با اشاره به اهمیت نقش شرکت انتقال گاز در صنعت گاز کشور، بر توانمندی‌های بالای همکاران منطقه شش تاکید کرد و از انتصاب بنی اسدی به عنوان مدیر جدید منطقه شش ابراز خرسندی کرد.

حمیدرضا بنی اسدی، مدیر جدید منطقه شش عملیات انتقال گاز، نیز ضمن تشکر از سرپرست شرکت انتقال گاز ایران از انتصاب ایشان بر تعهد خود برای تحقق اهداف سازمان و انتقال پایدار گاز در منطقه تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت انتقال تجربه از همکاران با تجربه، بر استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه برای ارتقای عملکرد آن تاکید نمود.

گفتنی است سرپرست شرکت انتقال گاز ایران و هیئت همراه، در این سفر یک روزه علاوه بر حضور در آئین تکریم و معارفه مدیر منطقه، از محل احداث ساختمان جدید اداره مرکزی و مرکز بهره برداری خطوط لوله سرخون و مرکز دیسپچینگ منطقه بازدید کرد و با کارکنان دیدار و گفت‌و گو کرد.

19 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1570

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت