پنج شنبه 03 آبان 1403 برابر با 24 اکتبر 2024

مديريت كلان نگري و مشاركتي؛ راهكار سرپرست منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران براي پيشبرد اهداف سازمان

در نخستين جلسه هیئت رئیسه منطقه هشت عملیات انتقال گاز ايران که با حضور اعضاي هيات رييسه و روساي برخي واحدها و روساي مراکز بهره‌برداری خطوط لوله و تاسیسات تقويت فشار گاز برگزار شد، بر مديريت كلان نگري و مشاركتي تاكيد شد.

به گزارش روابط عمومي منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران، مهدي زارع، سرپرست منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران، بر اهمیت نگاه کلان‌ و تصمیم‌گیری مشارکتی در مدیریت سازمان تاکید کرد و گفت: مدیریت و تصمیمات مشارکتی باید سرلوحه کار ما بوده و ضرورت دارد با نگاهی کلان به مسائل سازمان، برای پیشرفت و توسعه آن تلاش نموده و به سوي آينده اي روشن گام برداريم.

زارع در این جلسه با اشاره به اهمیت مسئوليت پذيري، بر لزوم مدیریت ریسک‌ها در اجرای پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: هر مسولیتی را که قبول می‌کنیم باید به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و ریسک‌های احتمالی را به دقت مدیریت کنیم.

سرپرست منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران اظهار داشت: هر عملكردي قابل بهبود و اصلاح است كه قابليت اندازه گيري داشته باشد و ضرورت دارد با تعریف شاخص‌های فرایندی، به بهبود مستمر عملکرد سازمان کمک کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: ما باید با ایجاد حس همکاری و همدلی بين كاركنان، منطقه را بيش از پيش سربلندتر کنیم و برای این منظور باید با همکاران خود ارتباط موثر برقرار کرده و با متقاعد کردن آن‌ها، به ایجاد تعلق خاطر بیشتر آن‌ها نسبت به سازمان کمک کنیم.

زارع، کارکنان را از سرمايه هاي اصلي سازمان دانست و بيان كرد: توجه به كاركنان بايد در اولويت قرار گيرد چرا كه حركت در اين مسير موجب تقويت وحدت، همدلي، تعامل سازنده و زمينه ایجاد یک سازمان پویا و کارآمد خواهد بود.

در ادامه جلسه، تعدادي از روساي واحدها، برخي مسائل و مشکلات واحدهای خود را مطرح نموده و با سرپرست منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران به تبادل نظر پرداختند.

17 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1571

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت