سه شنبه 01 آبان 1403 برابر با 22 اکتبر 2024

محور اصلي بازديد سرپرست منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران از واحد تاكسيراني و تاسيسات تقويت فشار گاز تبريز، توجه به دغدغه هاي كاركنان نويد بخش آينده اي روشن در منطقه

سرپرست منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران، ضمن حضور در تاسيسات تقويت فشار گاز تبريز و واحد تاكسيراني منطقه، از نزديك در روند فعاليت پرسنل و مشكلات كاري كاركنان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران، مهدي زارع، سرپرست منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران، در حاشيه بازديد و تبادل نظر با پرسنل، توجه به مشكلات و دغدغه هاي كاركنان را نويد بخش آينده اي روشن در منطقه دانست و گفت: تعامل و همفكري با كاركنان و توجه به مشكلات آنها گامي موثر در جهت ايجاد انگيزه و افزايش توان كاري پرسنل بوده و پويايي سازمان را به دنبال دارد.

زارع توجه به نيروي انساني را از اولويت هاي اصلي مسئولين دانست و افزود: بهره وري در سازمان زماني محقق مي شود كه كاركنان ببينند به آنها توجه شده و مشكلاتشان شنيده مي شود.

سرپرست منطقه هشت عمليات انتقال گاز ايران اظهار داشت: تكريم كاركنان نه تنها به افزايش انگيزه و رضايت شغلي آنها كمك مي كند بلكه به بهبود عملكرد سازمان نيز منجر مي شود، زماني كه كاركنان احساس كنند مورد احترام هستند با انگيزه بيشتري به فعاليتهاي خود ادامه مي دهند.

وي در ادامه ضمن تشكر از تلاشهاي بي شائبه كاركنان، رفع كمبودها و بكارگيري راهكارهاي مناسب براي ارائه خدمات هر چه بهتر، بخصوص در فصول سرد سال را خواستار شد و تصريح نمود: به حمدالله همه مسئولين و كاركنان ساعي منطقه با نگاهي دلسوزانه و متعهدانه توجهات لازم را نسبت به فعاليتهاي منطقه داشته و با حساسيتهايي که در اثر يکدلي و يکرنگي با يکديگر وجود داشته است موجبات پيشرفت کار را ايجاد نموده اند.

زارع در بخش ديگري از سخنان خود ضمن پاسخ به سئوالات مطرح شده، مسائل نيروي انساني را از اهم موضوعات شركت قلمداد نمود و بر ارتقاء كيفي در ارايه تسهيلات و خدمات رفاهي به كاركنان تاكيد كرد.

8 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1568

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت