یکشنبه 25 شهریور 1403 برابر با 14 سبتامبر 2024

ايمن سازي خط 20 اينچ خوي با احداث ابنيه فني

با هدف افزایش طول عمر و ایمنی خط لوله انتقال گاز خط 20 اينچ خوي منشعب از خط 20 اينچ تسوج/ اروميه ايمن سازي شد.

به گزارش روابط عمومي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدیر منطقه هشت عملیات با اعلام اين خبر گفت: در راستاي صيانت از سرمايه هاي ملي و انتقال پايدار گاز در برابر بلاياي طبيعي و طغيان رودخانه هاي فصلي، ايمن سازي خط 20 اينچ خوي با احداث ابنيه فني و مقاوم سازي جاده سرويس در برنامه عملياتي اين منطقه قرار گرفت.

خدائي، عمليات مقاوم و ایمن سازي خطوط لوله انتقال گاز را مهم برشمرد و افزود: با اجرای پروژه مذکور علاوه بر جلوگیری از آسيب هاي فيزيكي لوله، ایمنی لوله در بستر رودخانه نیز به حد زیادی افزایش یافته و همچنين با اصلاح مسير رودخانه ها و سيلاب و لوله هاي آبرو ريسك آسيب در فصول بارندگي را به شدت كاهش مي يابد.

مدير منطقه هشت عمليات انتقال گاز با تاكيد ويژه بر نظارت و پياده‌سازي دقيق قوانين و مسایل ايمني، اظهار داشت: رعايت كامل مسایل ايمني در اجراي عمليات، يك اصل مهم است و تمامي مسئولين و کارکنان بايد در اجرا و پياده‌سازي کامل الزامات ایمنی، توجه ويژه داشته و در رأس امور قرار گیرد.

وي تصريح کرد: ضرورت دارد مسير هاي دسترسي به خطوط انتقال گاز بخصوص در اين منطقه كه در سرشاخه هاي مصرف و سردسير واقع شده است همواره مورد بازبيني و بازسازي قرار گيرد تا در شرايط عملياتي و بحراني نيروها با واكنش سريع بتوانند در حداقل زمان ممكن در نقاط مورد نياز عملياتي حضور يابند.

48 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1506

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت