یکشنبه 25 شهریور 1403 برابر با 14 سبتامبر 2024

در كارگاه آموزشي مديريت نمايشگاهها، همايش ها و گردهمايي ها مطرح شد: روابط عمومی موفق، محرك توسعه و تعالي سازمانی است

كارگاه آموزشي" مديريت نمايشگاهها، همايش ها و گردهمايي ها " ويژه كارشناسان روابط عمومي ستاد و مناطق دهگانه عمليات انتقال گاز در مركز بهره برداري خطوط لوله اردبيل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، در اين دوره آموزشي كه به ميزباني منطقه 8 عمليات به مدت دو روز برپا شد، محمدرضا بخشعليزاده، رئيس روابط عمومي منطقه 8 عمليات و مدرس اين دوره به نقش عمده روابط عمومي ها اشاره كرد و گفت: روابط عمومي موفق، روابط عمومي است كه بتواند با کاردانی، تخصص، سرعت و دقت، فعالیتها و دستاوردهای مجموعه خود را به تصویر كشيده و مسیر رشد، تعالی و توسعه سازمانی را تضمین مي نمايد.

بخشعليزاده افزود: روابط عمومي نقش بسيار موثر در بهبود وضعيت سازمانها و ايجاد تعامل بين درون و برون سازماني دارد و راه رسیدن به اهداف و استراتژی های سازماني متاثر از روابط عمومي هاي كارآمد است.

رئيس روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز و مدرس اين دوره با اشاره به اهميت برگزاري نمايشگاهها، همايش ها و گردهمايي ها اظهار داشت: نمایشگاه ابزار ارتباطی یکپارچه است که بازاریابی، تبلیغات روابط عمومی و سایر ابزارها را با هم ترکیب میکند.

وي ادامه داد: ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎﻫﻬﺎ از ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ و ﻣﺆﺛﺮﺗﺮﻳﻦ اﺑﺰارﻫﺎي ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ در دﻧﻴﺎي اﻣﺮوز ﻣﺤﺴـﻮب ﻣﻲﺷﻮﻧﺪ و از دﻳﺪﮔﺎه اﻗﺘﺼﺎدي ﺗﺎﺛﻴﺮ ﺑﺴﺰاﻳﻲ در اﻗﺘﺼﺎد ﺟﻮاﻣﻊ داﺷﺘﻪ ﺑﻄﻮرﻳﻜﻪ اﻣﺮوزه ﻣﺘـﺮاژ و ﺗﻨﻮع ﺑﺮﮔﺰاري ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه در ﻛﺸﻮرﻫﺎي ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻳﺎﻓﺘﻪ ﺑﺴﻴﺎر ﺑﻴﺸﺘﺮ از ﻛﺸﻮرﻫﺎي در ﺣﺎل ﺗﻮﺳﻌﻪ اﺳﺖ.

مدرس دوره، همچنين در ادامه كارگاه آموزشي برپايي سمينارها و همايش ها را بسيار مهم تلقي نمود و به ‌اشتراک گذاری اطلاعات و یافته‌های علمی و پژوهشی، بحث و گفتگو درباره موضوعی خاص، آموزش و یادگیری و شبکه سازی و ایجاد ارتباط را از مهم‌ترین اهداف برگزاری سمینار و همايش ها ذكر كرد.

بخشعليزاده در پايان خاطر نشان كرد: بی تردید روابط عمومی یکی از بخشهای حساس و مهم هر گردهمایی بوده و کمیته روابط عمومی با بهره گیری از روشهای مناسب ارتباطی، تبلیغاتی، انتشاراتی و سمعی و بصری می تواند ابزار مناسبی برای دست یابی به اهداف مورد نظر باشد.

57 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1505

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت