دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: هم افزايي با شركت هاي تابعه، سهل ترين روش بومي سازي است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز هم افزايي و هم انديشي با شركت هاي تابعه صنعت نفت را سهل ترين روش بومي سازي دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8، در نشست هم انديشي با مدير و مسئولين شركت پالايش نفت تبريز، با اعلام اين مطلب گفت: تعامل و همكاري هاي تنگاتنگ و همچنين همفكري و همسويي با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي ساير سازمانهاي زيرمجموعه صنعت نفت، زمينه رشد و شكوفايي هر چه بيشتر و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان را تقويت مي نمايد.

خدائي افزود: بسيار مفتخريم كه اين منطقه عملياتي در راستاي تعهدات سازماني و بومي‌سازي قطعات، پيشگام بوده و به تجهيزات مناسبي مجهز شده است كه اين مهم، ضرورت توجه ويژه به دانش افزايي و فناوري هاي نوين را نشان مي‌دهد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: خوشبختانه همكاران تلاشگر با اتكا به دانش، تخصص و تجربه توانسته اند به خودكفائي هاي قابل توجهي دست يافته و در بخش تعميرات نيز با مشاركت بخش خصوصي و حمايت از صنعتگران داخلي، پايداري انتقال گاز را تضمين نمايند.

وي خاطر نشان كرد: اين منطقه يكي از مهمترين و استراتژي ترين مناطق انتقال گاز بوده، ضمن تحت پوشش قراردادن مناطق سردسير كشور، نيروهاي عملياتي اين منطقه آمادگي لازم را جهت همكاري و تبادل تجربه با كليه مناطق زيرمجموعه وزارت نفت و گاز  اعلام مي نمايد.

در ادامه اين جلسه مدير عامل شركت پالايش نفت تبريز، نقش منطقه 8 عمليات انتقال گاز را در تأمین پایدار انتقال گاز را بسیار تعیین‌کننده خواند و گفت: نقش حیاتی و کلیدی اين منطقه عملياتي بسيار حساس است و اميد است با همكاري هاي دوجانبه، بتوانيم به تعهدات خود عمل نماييم.

غلامرضا باقري، ضمن تقدير و تشكر از مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در همكاري با پالايش نفت تبريز افزود: شركت پالايشگاه نفت تبريز توانست با آموزش، همياري و همدلي موثر صنعتگران زبده منطقه 8 عمليات انتقال گاز تجربيات مفيدي در خصوص توربين هاي SGT600، كسب و در بررسي عيوب و نگهداشت بهينه توربين ها از طريق گروه هاي هدف تعميراتي مهارتهاي لازم را فرا گيرد.

غلامرضا باقري گفت: با توجه به ماموريت شركت پالايش تبريز مبني بر پالايش نفت خام دريافتي و تبديل آن به فرآورده هاي نفتي در منطقه شمالغرب كشور با تاكيد بر ارتقاء سطح رضايتمندي طرف هاي دينفع از طريق كيفيت برتر، توليد اقتصادي و حفظ محيط زيست، اين شركت را بر آن داشت تا با دعوت از پروژه هاي تحقيقاتي، عملياتي و كاربردي بتواند در تحقق اين شعار گام هاي مهمي بردارد.

در پايان اين نشست از همكاري هاي همه جانبه مدير و مسئولين منطقه 8 عمليات انتقال گاز با پالايش نفت تبريز تقدير و تشكر بعمل آمد.

115 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1361

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت