دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

معاون وزیر نفت در امور گاز تأکید کرد: خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به هموطنان؛ نماد تبلور روحیه بسیجی در کارکنان صنعت گاز

کارکنان صنعت گاز با روحیه بسیجی، همواره در عرصه دفاع از کشور و ارزش‌های نظام اسلامی حد اعلایی از حضور و همت را از خود بروز داده‌اند و با تلاش شبانه‌روزی بر سر پیمان خود با مردم و رهبری برای دفاع از کشور و نظام اسلامی هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در آیین گرامی‌داشت هفته بسیج، ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه اول فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: بسیج عرصه ایثار و بردباری و روحیه بسیجی، برادری و فداکاری است.   

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران افزود: کارکنان صنعت گاز همواره در عرصه دفاع از کشور و ارزش‌های نظام اسلامی حد اعلایی از حضور و همت را از خود بروز داده‌اند.  

معاون وزیر نفت در امور گاز در ادامه با بیان این‌که روحیه بسیجی در کارکنان شرکت ملی گاز ایران تبلور یافته، گفت: همکاران ما در شرکت ملی گاز ایران و مجموعه شرکت‌های تابعه در تمامی بخش‌ها از فرآورش تا انتقال و توزیع، کاملاً عملیاتی و ایثارگرانه برای حفظ جریان پایدار گاز در تلاش هستند.

وی تأکید کرد: بهره‌مندی حدود 30 میلیون مشترک از نعمت گاز و خدمات‌رسانی به هموطنان و صنایع و نیروگاه‌ها به خصوص در زمستان، جز با تلاش شبانه‌روزی، مدیریت جهادی و روحیه بسیجی امکان پذیر نیست.

چگنی در پایان، خاطرنشان کرد: همکاران ما در شرکت ملی گاز ایران، همانند دوران دفاع مقدس در میدان حضور داشته و با روحیه بسیجی بر سر پیمان خود با ولایت و مردم هستند و در راستای دفاع از کیان کشور و ارزش‌های متعالی آن، از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

104 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1360

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت