دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: آگاهي پيمانكاران در جاري سازي اهداف HSE در سازمان ضروري است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در جلسه معارفه هماهنگ كننده واحد ايمني، بهداشت محيط زيست و پدافند غير عامل بر آگاهي پيمانكاران در جاري سازي اهداف HSE در سازمان تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات ضمن اشاره به اهميت مقوله HSE در سازمان گفت: رعايت و جاری سازی الزاماتHSE   و پدافند غیرعامل امری حیاتی بوده و ضرورت دارد بيش از پيش به نهادینه شدن فرهنگHSE   در سازمان، توجه شود.

خدائي با تاكيد بر اينكه رعايت سه پارامتر ايمني، محيط زيست و بهداشت مي تواند سلامت نيروي كار را تضمين نمايد، افزود: نياز است فرهنگ HSE را با تكيه بر آموزش و نظارت در همه قسمت ها گسترش داده و با ايجاد سيستمي مناسب، شرايط بهداشتي، ايمني و محيط زيست را بطور نظامند ارزيابي كنيم تا حوادث و آسيب ها را از طريق حذف شرايط نا ايمن و ارتقاي سلامت افراد به صفر برسانيم.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز بر آگاهي پيمانكاران در جاري سازي اهداف HSE در سازمان اشاره كرد و اظهار داشت: پيمانكاران بايد از رويه هاي واكنش در شرايط اضطراري سازمان مطلع باشند و دستورالعمل و استراتژيهاي HSE را رعايت نمايند از جمله مهمترين اين موارد اطلاع رساني شرايط اضطراري مربوط به فرآيندهاي مشترك با پيمانكاران است.

وي ادامه داد: بايد به پتانسل هاي داخلي اتكا كنيم و در برنامه ها توسعه محور با استفاده از همكاري و همدلي ساير اركان سازمان، گام هايي رو به جلو برداريم.

در ادامه اين مراسم، خدائي، ضمن معارفه آقاي شاپور مستقيمي بعنوان هماهنگ كننده واحد ايمني، بهداشت محيط زيست و پدافند غيرعامل از ايشان خواست تمام تلاش خود را جهت تداوم فرهنگ كارگروهي و ايجاد جو مشاركتي بين كاركنان واحد HSE بكار گيرند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در پايان از خدمات ارزنده آقاي فرهاد قديمي، رئيس بهداشت، ايمني، محيط زيست و پدافند غيرعامل منطقه كه چند ماه ديگر به مقام شامخ بازنشستگي نائل خواهند آمد تقدير و تشكر نمود.

181 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1355

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت