دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: نقش راهبردي پدافند غيرعامل در انتقال پايدار گاز حياتي است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز نقش راهبردي پدافند غيرعامل را در انتقال پايدار و بهينه گاز طبيعي بسيار مهم و حياتي دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات، موضوع پدافند غيرعامل را از مباحث مهم و حساس برشمرد و گفت: توجه به پدافند غيرعامل يك ضرورت بوده و نقطه عطفي در پيشبرد اهداف پدافند است و اين مهم، نشانه عزم راسخ همه واحدها در اين حوزه مهم بشمار مي رود.

خدائي ضمن با اهميت خواندن موارد مرتبط با پدافند غير عامل بر لزوم ارائه پيشنهادات و اقدامات لازم جهت پيشگيري و آمادگي هرچه بيشتر كاركنان جهت مقابله با بحران بخصوص در فصول سرد سال تاكيد كرد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز افزود: جاي بسي خرسندي است كه تمام شاخص هاي پدافند غيرعامل در اين منطقه عملياتي با استانداردهاي مطلوب صورت گرفته و اميدواريم با برگزاري جلسات مشترك با مناطق معين و استفاده از تجربيات و تعاملات ساير همكاران در مناطق اقدامات مضاعفي با شتاب بيشتري همراه باشد.

وي همچنين به برگزاري مانورها در جهت افزايش سطح آمادگي نيروهاي عملياتي اشاره كرد و اظهار داشت: برگزاري به موقع و مستمر مانورها و رزمايش ها فرصتي را فراهم مي آورد تا ميزان آمادگي و سرعت عمل نيروها در مواقع لزوم و واكنش در شرايط اضطراري مورد سنجش قرار گرفته و نقاط ضعف و موانع پيش رو نيز شناسايي شود.

خدائي در پايان تصريح نمود: ضرورت دارد با استفاده از ابزار و شرايط محيطي و جغرافيايي موجود تمهيدات لازم براي پدافند غيرعامل را در منطقه تقويت نمود، به گونه اي كه اين اقدامات مهم توان دفاع از تاسيسات را افزايش و موجب كاهش پيامدهاي بحراني شود.

195 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1343

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت