دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

معاون وزیر نفت در امور گاز در نشست صمیمی با مدیران و کارکنان شرکت گاز استان لرستان؛ شبکه گاز کشور به دست توانای شما عزیزان در جای جای کشور پایدار است

شبکه گاز کشور به دست توانای شما عزیزان در جای جای ایران عزیز و در سرما و گرما، پایدار و مانا مانده و هم‌وطنان را از این نعمت الهی برخوردار کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نشستی صمیمی با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت گاز استان لرستان، با بیان این مطلب، اظهار داشت: خدا قوت و خسته نباشید دارم خدمت همکاران عزیزم در استان لرستان که با توجه به نوع اقلیم این منطقه، خدمات گازرسانی بسیار مطلوبی به مردم این خطه از کشورمان ارایه کرده و می‌کنند. 

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی به آحاد جامعه زمان نمی‌شناسد و در این جایگاه، ما وظیفه‌ای سنگین و خطیر در قبال جامعه و مردم داریم و آن گازرسانی مستمر به اقصی‌نقاط کشور به‌خصوص مناطق محروم است.

معاون وزیر نفت در امور گاز با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی برای گازرسانی به مناطق صعب‌العبور، همانند شول‌آباد و روستاهای اطراف، گفت: نعمت گاز موهبتی است از جانب خداوند که ملت ما از آن بهره‌مند است و با توجه به سختی تولید آن، بطور گسترده در راستای رفاه و آسایش جامعه در اختیار مردم عزیزمان قرار گرفته است؛ پس باید قدر این نعمت را دانسته و آن را بهینه مصرف کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پایان، یادآور شد: باید بهینه‌سازی و به تبع آن، هوشمندسازی در اولویت کاری ما قرار گیرد تا همراه با مدیریت مصرف، بتوانیم گاز، این نعمت الهی را برای نسل‌های آتی نیز، حفظ کنیم.

خاطرنشان می‌شود؛ در سفر 2 روزه معاون وزیر نفت در امور گاز به استان لرستان، پروژه گازرسانی به شهر شول‌آباد و 38 روستاي تابعه استان با حضور استاندار، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

شایان ذکر است که در ابتدای این نشست، کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان، گزارشی از عملکرد موفق این شرکت طی سال‌های گذشته ارایه کرد.

134 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1347

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت