دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

معاون وزیر نفت در امور گاز در مراسم تودیع و معارفه مدیر دیسپچینگ: نقش مهم و حیاتی مدیریت دیسپچینگ در تأمین پایدار شبکه گاز

مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران به لحاظ پیچیدگی موجود در سازمان و نقش کنترلی آن بر کل شبکه گاز کشور، از اهمیت ویژه‌ای در تأمین پایدار گاز و تاب‌آوری خطوط به‌ویژه در فصول سرد سال برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران روز یکشنبه 19 شهریورماه در حاشیه جلسه هیأت‌مدیره و تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید دیسپچینگ این شرکت، با بیان این مطلب اظهار داشت: اما طی این مدت که آقای جولایی سکان‌دار این سمت بودند، با تجربه و تخصص ایشان در این حوزه، این نقش به‌ویژه سال گذشته، به‌خوبی مدیریت و بیشتر مشکلات به رغم وجود ناترازی گاز، حل و فصل شد.

وی ادامه داد: تلاش آقای جولایی و همکاران پرتلاش وی برای عبوری آرام و بی‌دغدغه از زمستان که سال گذشته، سخت‌ترین مورد آن را پشت سر گذاشتیم، نشان از تعهد، دلسوزی و انگیزه بالای آنان در خدمت‌رسانی به مردم دارد.

چگنی با بیان این‌که این جابه‌جایی به درخواست خود آقای جولایی و به دلایل شخصی صورت گرفته، گفت: کار در دیسپچینگ باز هم به دلیل اهمیت راهبردی آن در سازمان، کاری پراسترس و طاقت‌فرساست؛ چراکه کار به گونه‌ای است که افراد همیشه باید برای تأمین و پایداری شبکه گاز، در حال آماده‌باش (Standby) باشند.

معاون وزیر نفت در امور گاز با تشکر از مدیر سابق دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران و خانواده وی که این سال‌ها، تمام این استرس و سختی‌ها را برای راحتی مردم، به جان خریدند، تصریح کرد: دیسپچینگ مغز متفکر سازمان و ۲۴ ساعته در حال عملیات است، از این رو، مدیرانی را می‌طلبد که همواره آماده باشند تا خللی در پایداری شبکه گاز به وجود نیاید.

وی در پایان، با تشکر از آقای عقلی برای پذیرش این سمت و آرزوی موفقیت برای وی، اظهار کرد: تجربه جنابعالی در تأمین پایدار گاز در شبکه گاز استانی، در واقع، به منزله آشنایی شما با این مقوله و مدیریت و راهبری دیسپچینگ است؛ امیدوارم با استفاده از تجربیات و تخصص آقای جولایی که اکنون به‌عنوان مشاور در این زمینه، یاور شما خواهند بود و نیز نظم و انسجام موجود در این واحد، شما هم به خوبی از مدیریت این مرکز مهم برآمده و در کنار هم، آسایش و رفاه بیشتر را برای هم‌وطنان خود به ارمغان آورید.

برآیند یک کار تیمی خوب، عبور آرام از مشکلات است

در ادامه این جلسه، محمدرضا جولایی، مدیر پیشین دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران نیز با تشکر از حسن اعتماد آقای چگنی به وی و مجموعه تحت هدایت وی برای انجام مأموریت‌های محوله، خاطرنشان کرد: ایمان دارم که ارایه کار خوب دیسپچینگ، به‌ویژه در زمستان سال گذشته، نتیجه یک کار تیمی خوب و منحصر به فرد در کل سازمان بوده و هست.

وی در ادامه، افزود: تمام اقدامات دیسپچینگ، ماحصل تصمیمات هیئت‌مدیره و دستورالعمل‌های ارایه‌شده بوده که در واقع، همان اجرای خوب یک کار تیمی است. برای آقای عقلی در سمت جدید آرزوی موفقیت داشته و امیدوارم که تیم خوب دیسپچینگ با همین فرمان، به راه خود ادامه داده و ما روز به روز شاهد پیشرفت بیشتر کشور باشیم.

سعید عقلی، سرپرست دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران نیز در ادامه، با تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل این شرکت برای انتخاب وی به این سمت، گفت: امیدوارم با توجه به اهداف ترسیم‌شده و راهبردی شرکت و نیز همراهی و همیاری آقای جولایی، بتوانم در این مسیر تخصصی به درستی گام برداشته و پاسخگوی این اعتماد باشم و در پایان، سربلند از این آزمون بیرون بیایم.

248 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1307

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت