دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

تعامل و همفكري مسئولان پارامترهاي مهم تحقق رشد اقتصادي است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، تعامل و همفكري بين مسئولان را از پارامترهاي مهم تحقق رشد اقتصادي و خدمت رساني بهتر به مردم دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات در ديدار با فرماندار تبريز، تعامل، همفكري، خلاقيت و كار گروهي را از عوامل پيشرفت و تعالي سازمان برشمرد و بر تداوم آن تاكيد كرد.

خدائي افزود: تعامل و همكاري هاي تنگاتنگ و همچنين همفكري و همسويي با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي سازمانهاي اجرايي هر استان، زمينه رشد و شكوفايي هر چه بيشتر و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان را تقويت مي نمايد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: رعايت حريم ايمني خطوط و جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز، به منزله صيانت از سرمايه هاي ملي بوده و ضمن پايداري انتقال گاز، حضور به موقع و سريع نيروهاي عملياتي را در مسيرهاي خطوط انتقال گاز هموار مي سازد.

وي در ادامه به مشكل ناترازي گاز اشاره كرد و تصريح نمود: متاسفانه مشكل ناترازي در توليد و مصرف گاز را داريم و اين موضوع در تامين گاز مصرفي بخش صنعت در زمانهاي پيك مصرف اثر مي گذارد، با اين همه، خوشبختانه در طي سال گذشته قطعي گاز در بخش هاي خانگي نبوده و با تمهيدات انجام يافته اميدوارم امسال هم با قطعي گاز روبرو نشويم.

خدائي ضمن بيان موقعيت اقليمي و استراتژيكي منطقه و نقش تعيين كننده انرژي پاك در تامين گاز خانگي، صنايع، نيروگاهها، صرفه جويي و استفاده بهينه از اين نعمت الهي را ضروري دانست.

در ادامه اين نشست، يونس فاتح، فرماندار شهرستان تبريز، نقش این مدیریت را در تأمین پایدار انتقال گاز بسیار تعیین‌کننده دانست و گفت: نقش حیاتی و کلیدی اين منطقه عملياتي بسيار حساس است و انتظار می‌رود که با درایت، تجربه، تخصص و برنامه‌ریزی، بتوانید پایداری انتقال ايمن و بهينه گاز به سراسر کشور را تضمین کنید.

فرماندار شهرستان تبريز به مشكلات منطقه كجاباد اشاره كرد و افزود: وجود سه مورد خطوط انتقال گاز در اينچ هاي مختلف در اين منطقه مسكوني، بزرگترين عامل تهديد براي اهالي منطقه كجاباد بشمار مي رود، لذا ضرورت دارد اين منطقه عملياتي تغيير كلاس اين خطوط را در اولويت كاري خود قرار دهد.

فاتح با اشاره به اينكه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشكلات منطقه مسكوني خود هستند، ادامه داد: مسئولان بايد فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در اين فرصت محدود در مسير ارائه خدمات بهتر تلاش كنند.

163 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1306

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت