جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: شرايط جهت انتقال مستمر و پايدار گاز در فصول سرد سال مهيا شده است

با انجام تعميرات اساسي در ایستگاههای تقویت فشار گاز و پايش خطوط انتقال، شرايط جهت انتقال مستمر و پايدارگاز طبيعي در فصول سرد سال مهيا شده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام اين خبر گفت: با اقدامات انجام يافته شرايط براي انتقال پايدار گاز طبيعي و جلوگيري از افت فشار در ماههاي سرد سال فراهم گرديده و تمامي تاسيسات و مراكز بهره برداري خطوط لوله اين منطقه با آمادگی کامل و ضريب اطمينان بالا بر روي مدار قرار دارند.

خدائي افزود: با توجه به قرار گرفتن حوزه استحفاظي اين منطقه در سرشاخه هاي مصرف و همچنين با در نظرگرفتن تجربيات سالهاي قبل، ضرورت دارد پيش از آغاز فصل سرما تجهيزات، امكانات و لوازم يدكي مورد نياز جهت تعمير خطوط لوله و تاسيسات را فراهم کنیم.

مديرمنطقه 8 عمليات انتقال گاز با اشاره به اینکه این روزها به دلیل کاهش نسبی دما، شاهد بیشترین آمار مصرف گاز طبیعی در مناطق تحت پوشش منطقه، نسبت به تابستان هستیم، اظهار داشت: با تداوم جدیت و تلاش مضاعف کارکنان و با رعایت اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی هموطنان بخصوص در بخش خانگی، در زمینه خدمت رسانی مناسب در این ایام، همياران خوبي براي خادمين خود در شركت ملي گاز ايران خواهند بود.

352 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1070

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت