شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

مديرعامل شركت انتقال گاز ايران: لازمه انتقال گاز پایدار، تلاش، همدلي و همکاری همگانی است

مدير عامل شركت انتقال گاز ايران در نشست هم انديشي مسئولين منطقه 8 عمليات انتقال گاز، لازمه انتقال گاز پایدار و مستمر را، تلاش، همدلي و همکاری همگانی دانست.

 به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، در اين نشست، غلامعباس حسيني، مدير عامل شركت انتقال گاز ايران، عملكرد مناطق عملياتي را مثبت ارزيابي كرد و گفت: منطقه 8 عمليات انتقال گاز يكي از مناطق با اهميت و كم حاشيه در شركت انتقال گاز ايران بوده و در زمينه انتقال پايدار پيشگام است.

غلامعباس حسيني افزود: خوشبختانه با ایجاد تمهیدات انجام یافته در نیمه نخست سالجاری در مناطق عملياتي، شرایط برای انتقال پایدار گاز طبیعی و جلوگیری از افت فشار در ماههای سرد فراهم گردیده و امید است باقیمانده سال را نیز با سرافرازی و تداوم انتقال بهینه این انرژی پاک به پایان برسانیم.

مدير عامل شركت انتقال گاز ايران اظهار داشت: تمامی تعمیرات اساسی در ایستگاه‌های تقویت فشار و خطوط انتقال گاز انجام شده است و ضرورت دارد آمادگی ما در ایستگاه‌های تقویت فشار و خطوط انتقال گاز، با حداکثر توان باشد و در موارد بحراني سريعا وارد عمل شده تا مردم زمستانی بی‌دغدغه را پشت سر بگذارند.

حسيني در ادامه، بازآرايي ساختار سازمانی را یکی از دغدغه های اصلی عنوان كرد و تصريح نمود: بهبود ساختار سازمانی یکی از خواسته های به حق کارکنان شرکت انتقال گاز ایران بوده و با توجه به اینکه از سال هاي گذشته تغییری بر آن اعمال نشده مباحث بازآرایی و بروزرسانی ساختار سازمانی در دستور كار قرار دارد.

وی پس از استماع گزارشهای ارائه شده توسط مدیر و مسئولین منطقه 8 عملیات انتقال گاز اظهار امیدواری کرد و افزود: با تدابیری که در این جلسه اتخاذ می گردد شاهد تغییرات مثبت و ایجاد سرعت در روند اجرایی پروژه ها و رفع سریع چالشها باشیم.

همچنين در ادامه، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، با ارائه گزارشي از فعاليتها انجام يافته سال جاري، بررسي و رفع مشكلات تاسيسات و مراكز بهره برداري منطقه را خواستار شد و گفت: حساسيت و اهميت انتقال گاز به مبادي مصرف در استانهاي سردسير و تعهدات صادرات گاز به كشورهاي طرف قرارداد موجب گرديده همكاران ما با مسئوليت پذيري بالا وظايف خود را انجام داده و همواره سعي بر آن داريم در چارچوب اختيارات و آيين نامه ها و با درنظر گرفتن محدوديت هاي سازماني و اطلاع رساني شفاف، رضايت مشتريان درون و برون سازماني را جلب نماييم.

بنابراعلام اين گزارش، پايان نشست با پرسش و پاسخ حاضرين همراه بود و مسئولين منطقه موانع و چالشهاي موجود در واحد هاي مورد نظر خود را از نزديك به صورت كاربردي و ملموس تر در ميان گذاشته و مورد بحث و بررسي قراردادند.

333 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1071

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت