پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

پرسنل منطقه 8 عمليات در مقابل ويروس كرونا واكسينه شدند

مدیر منطقه 8 عمليات انتقال گاز از واکسیناسیون کارکنان این منطقه 8 عملياتي با هدف پيشگيري از شيوع ويروس كرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدیر منطقه 8 ، هدف اصلی از تزريق واكسن و تدوام اقدامات پيشگيرانه را به حداقل رساندن ریسک و آسیب هاي ناشی از شیوع کرونا ویروس و رعایت اصول بهداشتی و کنترلهای لازم در جهت صیانت و حفاظت از سلامت کارکنان اعلام کرد.

خدائي افزود: فرآيند اجراي فاز اول واكسيناسيون با همكاري امور بهداشت، ايمني، محيط زيست و پدافند غير عامل منطقه 8 عمليات و با هماهنگي سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب كشور و شبكه بهداشت شهرستان تبريز در حال انجام بوده و گروه هاي هدف اجراي واكسيناسيون كليه كاركنان در سنين مختلف اعم از كاركنان رسمي، پيماني، قراردادي و پيمانكاري و همچنين رانندگان مي باشد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز تصريح نمود: تاكنون اكثر نيروهاي اين منطقه عملياتي دز نخست واكسن را دريافت كرده و دز دوم نيز طبق زمان بندي مشخص در آينده نزديك انجام خواهد شد.

وي ادامه داد: تا به امروز بر اساس استانداردهای ابلاغی، اقدامات پیشگیرانه با جدیّت و دقت كافي تداوم داشته و در این راستا، در تلاش هستيم همواره موارد ايمني و بهداشت فردي را سرلوحه ي كارهايمان قرار داده و شرایط بسيار مطلوبی را براي تداوم چرخه اقتصاد كشور فراهم آوريم.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ضمن تقدير و تشكر از همكاريهاي سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب كشور و شبكه بهداشت شهرستان تبريز، اظهار داشت: همه ما بايد آمادگي لازم را در اين ارتباط داشته باشيم و اجازه ندهيم نيروي انساني در منطقه با نگراني و تهديدات مرتبط بيماري كرونا ويروس درگير باشند.

524 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 795

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت