جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران: نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی؛ فرصتی برای تعامل و همکاری با شرکت های توانمند داخلی

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کریدوری است بین ما به عنوان شرکت‌هایی که نیازمند به همکاری شرکت‌های توانمند داخلی هستیم و آن‌ها که می‌توانند نیازهای ما را برطرف کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در حاشیه آیین افتتاح بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که امروز سوم بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: چرا که این رویداد، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و نظرات بخصوص در زمینه صنعت گاز کشور است و امیدوارم بتوانیم حداکثر استفاده را در این تعامل در این روزها داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرکت انتقال گاز ایران که در حال حاضر بیش از ۳۷ هزار کیلومتر خط انتقال گاز فشار قوی در کل کشور و همچنین ۳۱۸ دستگاه توربوکمپرسور از نسل‌های مختلف را در حال بهره‌برداری دارد که می تواند گاز را بصورت پایدار، ایمن و مطمئن از مبادی تولید به دست مصرف‌کننده برساند.

جمشیدی‌دانا افزود: خوشبختانه از قدیمی‌ترین ایستگاه تقویت فشار که در شرکت انتقال گاز ایران راه‌اندازی شده، تاکنون حدود ۴۶ سال می‌گذرد که در بازدید اخیر از این ایستگاه، این تأسیسات نسل اول همچنان در حال کار است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران تصریح کرد: همچنین ایستگاه‌های تقویت فشار نسل بعد از آن هم، با حداکثر توان در حال فعالیت هستند و خوشبختانه کلیه همکاران در تمام مناطق عملیاتی آمادگی لازم را در 6 ماه نخست، برای خدمات‌رسانی و انتقال گاز پایدار در ۶ ماه دوم سال جاری کسب کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، استفاده از پیمانکاران داخلی برای انجام پیگرانی هوشمند و تعمیرات ماشین‌آلات دوار که عمدتاً توربوکمپرسورها هستند را ازجمله اقدامات مهم این شرکت عنوان کرد و گفت: این در حالی است که بر اساس نقشه راه ارایه‌شده ۱۰ ساله، می‌بایست در بحث برون‌سپاری در خصوص ایستگاه‌های تقویت فشار و مراکز خطوط لوله از شرکت‌های داخلی استفاده کنیم.

جمشیدی‌دانا در پایان، اظهار داشت: با تمام تلاش‌های شبانه‌روزی خدمتگزاران عرصه انتقال گاز، این نکته حایز اهمیت است که بهینه مصرف کردن گاز، می‌تواند ما را در امر مهم گازرسانی به اقصی نقاط کشور یاری کرده تا زمستانی آرام را پشت سر بگذاریم.

753 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 658

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت