جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: مسئولیت پذیری و آینده نگری موفقیت های سازمانی را تضمین می كند

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، مسئوليت پذيري و آينده نگري را تضمين و راهكاري مطمئن در موفقيت هاي سازماني دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير اين منطقه، در حاشيه بازديد از مركز بهره برداري خطوط لوله گاز اروميه، با اعلام اين مطلب گفت: ماهيت فعاليت واحدهاي عملياتي ايجاب مي كند تعاملات كاري به شكل اصولي و پيوسته برقرار و تبادل تجربه، همواره مد نظر قرارگيرد تا اين همفكري و همگرايي زمينه اي براي افزايش بهره وري و ارتقاي سازماني باشد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز افزود: با همفکری و تعامل مي توان تنش ها را در سازمان به حداقل رسانده و با تصمیم های هوشمندانه به فرصت هاي بهبود تبدیل نمود که این امر، تنها با کار گروهی و تیمی می تواند محقق شود.
خدائي اظهار داشت: تمامي كاركنان بايد از تمام توان درجهت کاهش هزینه ها و نهادینه سازی مدیریت صحیح مصرف در سازمان بهره گرفته و با بهره مندي از دانش و تجربه سال قبل و با شناسايي و رفع نقاط ضعف، در پايداري انتقال بهينه گازطبيعي موفق عمل نمايند.
وي تصريح نمود: حساسيت و اهميت انتقال گاز به مبادي مصرف در استان هاي سردسير موجب گرديده همكاران ما با مسئوليت پذيري بالا وظايف خود را انجام داده و همواره سعي بر آن داريم در چارچوب اختيارات و آيين نامه ها و با در نظرگرفتن محدوديت هاي سازماني و اطلاع رساني شفاف و همچنين با پاسخگويي و تكريم، رضايت مشتريان درون و برون سازماني را جلب نماييم.
مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ضمن تاكيد بر اهميت نيروي انساني ادامه داد: توجه به جايگاه ويژه نيروي انساني و ارزش نهادن به کرامت انساني، همواره زمينه ساز رشد و تعالي سازماني بوده و علاوه بر تقويت همت و تعصب سازماني در كاركنان، تعامل، مشاركت و تكريم را در انجام وظايف محوله نهادينه مي كند.  
وي در پايان به مشكلات كاركنان مشغول در مناطق محروم اشاره كرد و بيان داشت: بايد توجه بيشتري به مناطق محروم داشته و تامين نيازهاي آن ها را در اولويت كاري قرار دهيم چرا كه توجه ويژه به نيروي انساني در منطقه و علي الخصوص در نقاط محروم از اولويت اصلي سازمان است.

777 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 657

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت