جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

مديرعامل شركت انتقال گاز ايران: روابط عمومي، پيشاني سازمان است

مهدي جمشيدي دانا، روابط عمومي را پيشاني و ويترين سازمان عنوان کرد و گفت: بکوشیم با خلاقیت و خوش فکری، اقدامات و فعالیت های ارزشمند شرکت انتقال گاز را در درون و برون سازمان هدفمند نشان دهیم.

به گزارش روابط عمومي شرکت انتقال گاز ایران، مدیر عامل این شرکت در نخستین جلسه هم اندیشی روابط عمومی های مناطق دهگانه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: عملکرد هدفمند روابط عمومي، نشان دهنده پویایی سازمان است که نقش و اهمیت روابط عمومی را دوچندان می کند لذا ضرورت دارد در طول سال، فعالیت های سازمان را به شکلی اصولی و تاثیرگذار و متناسب با نیاز مخاطب عام و خاص و پذیرش جامعه انعکاس دهیم.

جمشیدی دانا به وجود نیروهای توانمند، با تجربه و با دانش در روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود: انتظار می رود فعالان این عرصه با ابتکار و تسلط بر تکنولوژی های نوین و ابزارهای ارتباطی بتوانند ارتباط پایدار و دوسویه با ذینفعان سازمان برقرار نمایند.

وی با بیان اینکه در عصر اطلاعات، رسانه حرف نخست را می زند، تاکید کرد: در عرصه اطلاع رسانی، ضرورت دارد جملات و کلمات با دقت و حساسیت بالایی نگارش شده و از طریق کانال ارتباطی مناسب و شبکه های مخاطب پسند، منتشر شود.

مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران نيروي تخصصی و توانمند را موتور محركه و پيشران سازمان، بویژه روابط عمومي دانست و اظهار داشت: شركت انتقال گاز ايران بدنيال افراد خبره و کاربلد بوده که اين افراد بايد با نگرشی مثبت و نگاه حرفه اي سازمان را بالنده تر نشان داده و در جهت تعالی و نیل به جايگاه شایسته ياري کنند.

جمشیدی دانا ارتباط مداری را پایه و اساس روابط عمومی برشمرد و بیان داشت: موفقیت مرهون خردجمعی و مشارکت همگانی است که می طلبد ارتباطات ما به شکل موثر با سازمانها ، نهادها و انجمن های صنفی و اجتماعی برقرار و با آگاهی از نقطه نظرات، پيشنهادات و انتقادات سازنده، مشتریان خود را عضوی از سازمان دانسته و در کنار رسالت خویش و پاسداشت ارزشهای در مسیر بهبود مستمر گام برداریم.

در ادامه، محمد رضا بخشعليزاده، سرپرست روابط عمومي شركت انتقال گاز، هدف از برگزاری این نشست مجازي را هم اندیشی، هم افزایی و‌ ایجاد وحدت رویه در فرآیندهای روابط عمومی دانست و ابراز امیدواری کرد: جلسات همفکری و تبادل نظر در سطح مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی با توجه به شرایط کنونی جامعه تداوم یابد.

وی از روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی و حلقه اتصال سازمان یادكرد و تصريح نمود: روابط عمومی حافظ ارزشهای اجتماعی، مذهبی و ملی بوده و برخورداری از مهارت های ارتباطی، اخلاق حرفه ای، توجه به آموزش و پژوهش و مخاطب شناسی از ضروریات موفقیت و رشد در این عرصه می باشد.

688 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 640

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت