جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

نقش حیاتی گاز طبیعی در فصل زمستان بیشتر خودنمائی می كند

مهدی جمشیدی دانا، انتقال گاز در مناطق سردسیر را بسیار حساس و از اهمیت بالایی عنوان کرد و گفت: نقش حیاتی گاز طبیعی در فصل زمستان بیشتر خودنمائی می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، جمشیدی دانا مدیر عامل این شرکت در نخستین روزهای فصل زمستان99 ، ضمن بازدید از تاسیسات تقویت فشار گاز اردبیل، با تأکید بر حساسیت انتقال گاز در مناطق سردسیر و شاهرگ های حیاتی گاز طبیعی، گفت: فعالیت شبانه روزی کارکنان شرکت انتقال گاز بویژه در مناطق سردسیر و یخبندان، نمونه بارز ایثار و فداکاری در ایجاد آرامش و آسایش هموطنانمان است.

وی با اشاره به وجود نیروی انسانی ارزشمند در سطح شرکت انتقال گاز ایران، گفت: همه ما باید تلاش نمائیم تا با خودکفائی، بومی سازی و نوآوری در بسیاری از تجهیزات و تاسیسات در انتقال پایدار گاز کوشا باشیم و این انرژی پاک را بدون کوچکترین خللی به مصارف خانگی و صنعتی انتقال دهیم.

مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران به مشکلات فعالیت در مناطق شمال و شمال غرب کشور پرداخت و گفت:  گرمای منازل هموطنانمان و چرخه اقتصادی در سراسر کشور، با تعهد و مسئولیت پذیری کارکنان شرکت انتقال گاز در سرما و یخبندان میسر شده است.

در این دیدار فیروز خدائی مدیر منطقه هشت عملیات ضمن ارائه گزارش عملکرد، به آمادگی این منطقه جهت عبور از فصل سرد سال اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده شرایط برای انتقال پایدار گاز در منطقه شمال و شمال غرب کشور فراهم شده است.

در ادامه این نشست، محمدرضا فخرایی، مشاور مدیرعامل و سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت انتقال گاز، گفت: همواره بر آن هستیم با ایجاد راهکارهای مناسب، ارائه طریق و بهره گیری از خرد جمعی در مسیر توسعه پایدار گام های اساسی برداریم.

فخرائی افزود: ساختار سازمانی بهتر، عاملی مهم برای تشویق کارکنان بوده باید سختی های کارکنان مناطق عملیاتی و تاسیسات و مراکز بهره برداری را ببینیم و درک نمائیم چرا که تشویق و انگیزه در نیروی انسانی از مهمترین عوامل رشد در یک سازمان به شمار می رود.

شایان ذکر است در ادامه هر یک از کارکنان به بیان مسائل و مشکلات موجود در حوزه کاری خود پرداختند.

گفتنی است در حاشیه این دیدار، مدیر عامل شرکت انتقال گاز از محمدرضا احدزاده نخبه و حافظ کل قرآن کریم فرزند محمد شاغل در تاسیسات تقویت فشار گاز اردبیل تجلیل کرد.

792 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 639

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت