سه شنبه 01 آبان 1403 برابر با 22 اکتبر 2024

معاون وزیر نفت در امور گاز در مراسم تودیع و معارفه مدیران و رؤسای ستادی؛ لازمه پیشرفت و تغيير و تحول سازنده، استقرار رویکرد ملی‌نگر است

معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین تودیع و معارفه برخی از مدیران ستادی شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به شرایط ویژه کشور، عبور موفق از زمستان را منوط به همکاری همه نهادها با یکدیگر دانست و گفت: پیش‌نیاز تكامل و پيشرفت در مجموعه‌هاي مختلف، استقرار رویکرد کاملاً ملی و پرهیز از بخشی‌نگری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران روز یکشنبه ۲۹ مهرماه در جلسه تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید دیسپچینگ، مدیریت هماهنگی امور گازرسانی و امور مجامع که در حاشیه جلسه هیأت‌مدیره این شرکت برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: این تغییر و تحولات اگر با نگاه کیفی و مسئولیت‌پذیری بالا همراه باشد، می‌تواند به ما در رسیدن به اهداف سازمان، بیش از پیش کمک کند.

وی با تشکر از اعضای پیشین هیأت‌مدیره، آقایان زمانی و محمدحسینی و آرزوی توفیق برای آنان، ادامه داد: اهمیت هیأت‌مدیره شرکت ملی گاز و تصمیمات اتخاذشده در آن، بر هیچکس پوشیده نیست و امیدوارم که هیأت‌مدیره جدید نیز با آشنایی با مسئولیت‌های خود، بتوانند با نظراتی کارآمد، نتایج خوبی را شاهد باشند.

توکلی در ادامه، با تشکر از آقای عقلی افزود: تلاش آقای عقلی و همکاران وی برای عبوری آرام و بی‌دغدغه از زمستان سال گذشته به رغم تمام چالش‌های موجود، نشان از انگیزه بالای آنان در خدمت‌رسانی به مردم دارد.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان این‌که کار در دیسپچینگ به دلیل اهمیت راهبردی آن در سازمان، کاری پراسترس و طاقت‌فرساست، گفت: این کار به گونه‌ای است که افراد همیشه باید برای تأمین و پایداری شبکه گاز، در حال آماده‌باش باشند؛ از این رو، آقای رحمانی که مسئولیت جدید راهبری شبکه گاز کشور را برعهده گرفته، باید با دقت نظر، وضعیت متفاوت امسال را راهبری کند.

وی آقای آوج را فردی اخلاق‌مدار عنوان و ضمن تشکر از او، اظهار کرد: از آقای حیدرنژاد که فردی توانمند، متعهد و دانشی است نیز می‌خواهم که با ورود به این حیطه کاری، مباحث دانشی را که در آن تبحر دارد، عملیاتی کرده و با برنامه‌ریزی دقیق جهت ارایه مشاوره‌های تخصصی به شرکت‌ها در زمینه اصول بنگاه‌داری مالی و …، امور مجامع شرکت‌های تابعه را به خوبی راهبری کند.

توکلی تعیین شاخص‌های جدید به‌منظور رصد شرکت‌های تابعه را در این حوزه بسیار مهم عنوان کرد و گفت: این مهم باید با دید حاکمیت شرکتی باشد؛ چراکه تنها در این صورت می‌توان هماهنگی و هم‌افزایی بین شرکت‌ها را افزایش داد و صلاحیت حرفه‌ای آن‌ها را محک زد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود، خطاب به آقای صیدالی تصریح کرد: حضور ایشان به‌عنوان مدیریت شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه پختگی و تجربه کاری وی، از نکات مثبت این انتخاب یعنی مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت بوده است.

وی با اشاره به مسئولیت بسیار سنگین صیدالی در این سمت، ایجاد انسجام و هم‌افزایی بین شرکت‌های تابعه را از اهم اقدامات وی برشمرد و خاطرنشان کرد: این هماهنگی و انسجام باید هم درون‌سازمانی و هم برون‌سازمانی باشد تا با کمک مدیریت دیسپچینگ، عبوری آرام و بی‌تنش را در زمستان امسال برای ما به ارمغان بیاورد.

توکلی در ادامه، با تشکر از آقای حسینی بابت تلاشی که در زمان تصدی مدیریت مالی شرکت ملی گاز ایران جهت برقراری تعامل خوب و سازنده با نهادها و سازمان‌های مالی طرف حساب شرکت داشت، تصریح کرد: امیدوارم آقای بیاتی که سمت معاونت مالی را عهده‌دار بودند نیز، با همین میزان تعهد و انضباط مالی و با حفظ منابع ایجادشده، به خلق منابع جدید مالی بیندیشند.

معاون وزیر نفت در امور گاز در پایان، بار دیگر با تأکید بر شرایط ویژه کشور، خواستار همکاری همه نهادها با یکدیگر در راستای عبوری موفق از زمستان پیش رو شد و گفت: تغيير و تحول، در سازمان سازنده بوده و معمولاً موجب رشد، تكامل و پيشرفت در مجموعه‌هاي مختلف می‌شود و این نخواهد بود مگر آن‌که رویکردی کاملاً ملی داشته باشیم و از بخشی‌نگری بپرهیزیم.

تکریم و معارفه مدیران ستادی

شایان ذکر است در این جلسه، ضمن تقدیر از زحمات سعید عقلی، مدیر پیشین دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی، به‌عنوان سرپرست این مدیریت منصوب شد.

همچنین هوشنگ صیدالی سیف‌آباد، به‌عنوان سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران منصوب و از مسلم رحمانی، مدیر پیشین این مدیریت تقدیر شد. در ادامه این جلسه، ضمن تودیع و تقدیر از زحمات جمشید آوج، رئیس سابق امور مجامع شرکت ملی گاز ایران، مهدی حیدرنژاد به‌عنوان سرپرست این امور معارفه شد. همچنین با تقدیر از زحمات سید محمدحسین حسینی، مدیر سابق مالی شركت ملی گاز ايران، علی بیاتی، به‌عنوان سرپرست این مدیریت منصوب شد.

6 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1566

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت