پنج شنبه 29 شهریور 1403 برابر با 18 سبتامبر 2024

معاون وزیر نفت در امور گاز در مراسم تودیع و معارفه مدیران شرکت تصریح کرد: ترویج نگاه امیدوارانه به آینده؛ رویکرد اصلی شرکت ملی گاز ایران

باید از ظرفیت‌ها و ابزارهای موجود در شرکت ملی گاز ایران، حداکثر استفاده را برای خدمت‌رسانی به مردم داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه در حاشیه جلسه تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید منابع انسانی و برنامه‌ریزی تلفیقی این شرکت، با بیان این مطلب اظهار داشت: تغییر و تحولات در سازمان، برای به‌کارگیری تجربه‌ همه تلاشگران عرصه صنعت گاز و استفاده بهینه از تجارب ارزشمند این عزیزان در جایگاه‌های متفاوت است؛ در واقع، همه می‌بایست دست در دست هم و با همکاری یکدیگر بتوانیم اهداف نهایی شرکت که همانا تأمین پایدار گازطبیعی و خدمت به کشور است را به سرانجام برسانیم .
وی در ادامه، رویکرد اصلی شرکت ملی گاز در این دوره را ترویج نگاه امیدوارانه به آینده، عنوان کرد و توضیح داد: توجه به استانداردها و اصلاح فرآیندها در تمام بخش‌ها با همکاری و استفاده از نقطه‌نظرات همه دوستان، می‌تواند ما را به پرهیز از بخشی‌نگری و تضمین سلامت‌محوری در تمام شئون، هدایت کند.
توکلی در ادامه، با اشاره به اهمیت منابع انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان، گفت: توجه به تخصص ، مهارت‌ها و انگیزه در انجام وظایف، یکی دیگر از رویکردهای ما در انتصابات این دوره است که استفاده از این قابلیت‌ها، رسیدن به اهداف سازمان را سهل‌الوصول می‌کند.
معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان این‌که باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های قانونی برای بهبود حال همکاران استفاده کنیم، تصریح کرد: این در حالی است که بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه انسانی متخصص در بخش‌های مختلف شرکت نیز، به این حال خوب کمک کرده و موجب خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم و افزایش غرور ملی افراد می‌شود.
توکلی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این‌که تغيير و تحول، موجب رشد، تكامل و پيشرفت است و منابع انساني شرکت، نيازمند تحرك و پويايي بیشتر هستند، گفت: تغيير و تحول، ذاتاً سازنده و خلاق است و معمولاً موجب رشد، تكامل و پيشرفت در مجموعه‌هاي مختلف می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی را از بخش‌های بسیار مهم سازمان برشمرد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات در این مدیریت، اولویت‌بندی در اجرای طرح‌هاست که باید با استفاده از فکر و نظر نخبگان و استقبال از ایده‌های خلاق آنان، این پروژه‌های اولویت‌بندی شده را به منصه ظهور رساند.
توکلی در پایان، با اشاره به این‌که صنعت گاز همواره از همکاری با سرمایه انسانی متخصص و متعهد استقبال کرده و بدنه چابکی دارد، افزود: باید با خلاقیت و پذیرش ریسک‌های منطقی و استفاده از نکات موجود در اسناد بالادستی، نسبت به اجرای برخی روش‌های بهره‌ورانه اقدام و به چشم‌انداز سازمان دست یابیم.

16 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1525

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت