پنج شنبه 29 شهریور 1403 برابر با 18 سبتامبر 2024

مدير منطقه هشت عمليات انتقال گاز: انتقال پايدار گاز اولويت اصلي و رسالت خطير اين منطقه عملياتي است

مدير منطقه هشت عمليات انتقال گاز، تداوم انتقال پايدار و بهره ور گاز طبيعي را رسالت خطير و اولويت اصلي اين منطقه عملياتي دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه هشت عمليات در نشست هم انديشي با مديركل و مسئولين ديوان محاسبات استان اذربايجان شرقي با بيان اين مطلب گفت: جاي بسي خرسندي است كه موفق شديم با همفکری و همكاري كاركنان به رسالت عظيم خود در انتقال بهينه گاز به مبادي مصرف به نحو احسن عمل نموده و آرامش و آسايش را به هموطنان عزيز هديه كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه همه كاركنان اين منطقه عملياتي زبده و متخصص بوده و زنجير وار بهم وصل هستند، افزود: فعاليت در مناطق عملياتي در صعب العبور و با شرايط سخت آب و هوايي، حركتي جهادي مي طلبد كه به حمدالله تا امروز كاركنان خدوم اين منطقه در اين خصوص از هيچ تلاشي دريغ نكرده اند.

مدير منطقه هشت عمليات انتقال گاز اظهار داشت: خوشبختانه همكاران تلاشگر با اتكا به دانش، تخصص و تجربه خود، در بعضي زمينه ها خودكفا عمل نموده و در بخش تعميرات نيز با مشاركت بخش خصوصي و حمايت از صنعتگران داخلي، باعث افزايش پايداري انتقال گاز گردند.

در ادامه نشست، محمدرضا كردلو، مدير كل ديوان محاسبات استان آذربايجان شرقي، منطقه هشت عمليات انتقال گاز را منطقه اي دانش محور توصيف نمود و گفت: اين منطقه عملياتي منطقه اي است كه در قطب صنعتي قرار دارد و پرسنل اين مجموعه در راستاي انجام تعهدات سازماني و بومي‌سازي، پيشرو بوده و اين مهم، ضرورت توجه ويژه به دانش افزايي و فناوري هاي نوين را نشان مي‌دهد.

كردلو افزود: قانون ديوان محاسبات براي نظارت و مراقبت بر مصرف درست و صحيح بودجه و منابع و بيت المال است و در اين راستا اهداف مدنظر دولت با اولويت زندگي سعادتمند مردم، توسعه و بهبود شاخص هاي اقتصادي بايد تحقق يابد.

مدير كل ديوان محاسبات استان آذربايجان شرقي بر ضرورت شتاب در رشد و توسعه اقتصادي تاكيد كرد و اظهار داشت: راهكار و ظرفيت هاي زيادي در كشور وجود دارد كه مي شود از آن به بهترين شكل ممكن استفاده كرد، بنابراين بايد در كنار تمامي ظرفيت هاي موجود براي رسيدن به توسعه پايدار تلاش نمود.

وي ادامه داد: پرسنل شاغل در مناطق عمليات انتقال گاز با وجود اينكه نقش اصلي و عمده را در بحث انتقال گاز دارند، گمنام و بي ادعا بوده و برماست كه بعنوان ارزشمندترين منابع بيت المال، قدردان اين عزيزان بوده و به بهترين وجه از ايشان نگهداري كنيم.

همچنين در اين نشست، ضمن تشريح كامل عملكرد منطقه در حوزه هاي مختلف توسط مدير منطقه هشت عمليات انتقال گاز، برخي مسائل و مشکلات پیش روی نیروهای انسانی شركت با مدير كل ديوان محاسبات استان آذربايجان شرقي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

20 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1523

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت