دوشنبه 26 شهریور 1403 برابر با 16 سبتامبر 2024

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جمع مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی: پروژه های اولویت دار همانند جمع آوری گازهای مشعل باید شتاب گیرد

باید پروژه های مجتمع گاز پارس جنوبی به ویژه پروژه جمع آوری گازهای مشعل سرعت گرفته و به صورت شفاف و دقیق، بررسی و مدیریت شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، صبح امروز دوشنبه ۱۲ شهریورماه در سفر به پایتخت انرژی کشور و حضور در مجتمع گاز پارس جنوبی، در نشست صمیمی با جمعی از مدیران و کارکنان این مجتمع، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: امروز بسیار خوشحال هستم که در نخستین روز کاری در جمع مدیران و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی هستم.‌ باید در سایه همدلی، کار گروهی و با اقدامات شایسته و نوآورانه بتوانیم در راستای شکوفایی و رونق اقتصاد کشور گام برداریم.
وی در ادامه، با بیان این که همیشه در کارها باید به‌روز باشیم، افزود: موضوعات و مشکلات مهم را بایستی با ارائه راهکارهای دانش محور و استفاده از تجربیات نیروهای توانمند موجود؛ مرتفع کرد.
وی در ادامه سخنان خود، با بیان این که در دیدار با وزیر نفت، شرکت ملی گاز ایران به عنوان ویترین وزارت نفت مطرح شد، گفت: تمام کسانی که در مجموعه شرکت ملی گاز ایران به ویژه در پالایشگاه ها و مجتمع گاز پارس جنوبی به طور شبانه روز تلاش می کنند، می دانند که فعالیت آنان در رفاه ، اقتصاد و گسترش عدالت در اقصی نقاط کشور بسیار اثرگذار و منشا برکات فراوان است؛ از این رو بر خود لازم دانستم که نخستین سفر پس از انتصاب خود را به عسلویه و این مجتمع داشته باشم تا بدین وسیله ضمن عرض خدا قوت مراتب قدردانی خود را ابلاغ کنم.
توکلی حرکت به سوی تعالی سازمان و بهبود مستمر فرآیندها را حرکتی مستمر برشمرد و تصریح کرد: عالی شدن به این معناست که ما طرف های ذی نفع خود را شناسایی و نیازهای آن ها را برآورده کنیم و موجب ارتقای رضایتمندی شان شویم.
وی ادامه داد: ذی نفعان صنعت گاز، همه ی مردم ایران زمین هستند و باید همچون گذشته تمام توان خود را برای استمرار و گسترش خدمات و توسعه در این حوزه بکار گیریم.
معاون وزیر نفت در امور گاز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر چگنی و مجموعه تیم مدیریت وی، بیان کرد: شرکت ملی گاز ایران با توجه به جایگاه فاخر آن در داخل و خارج کشور، شرکتی است با پشتوانه بی نظیر از افتخارات که با همت و کار جهادی کارکنان و متخصصان ارزشمندش کوچکترین وقفه ای در خدمت رسانی آن بوجود نیامده و به حول و قوه الهی هر ساله برگ های زرین دیگری به این افتخارات افزوده خواهد شد.

رفع مشکلات فاز ۱۴ ، آمادگی هرچه بیشتر نیرگاه برق بعثت، پیاده سازی دقیق مسائل HSE، گزارش پیشرفت پروژه ها،اخلاق مداری، سلامت اداری، تعمیرات اساسی توربین ها و مولکوراسیون و توجه ویژه به رفع دغدغه های نیروی انسانی از موارد مهم دیگری بودند که از سوی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در جمع کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی مطرح شد.

در ادامه این بازدید، احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران طی سخنانی بیان کرد: اکنون کمترین دغدغه را در بخش های مختلف مجتمع گاز پارس جنوبی داریم و ان شالله با آمادگی کامل به استقبال زمستان خواهیم رفت.
وی بیان کرد: در حوزه تقسیم خوراک و تولید گاز و محصولات جانبی و پیاده سازی برنامه ها به بالای ۹۹ درصد تولید در برنامه رسیده ایم.
زمانی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای حمایت از دانش بنیان ها و شرکت های سازندگان داخلی و بار اول، در سال‌های اخیر مقام نخست وزارت نفت و کشور را کسب کرده و با تامین ۱۰۰ درصدی قطعات و تجهیزات داخلی، حمایت ویژه‌ خود را از سازندگان در کارنامه موفق خویش دارد.

46 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1517

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت