جمعه 27 مهر 1403 برابر با 18 اکتبر 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: هم افزايي با شركت هاي دانش بنيان، كليدي ترين روش بومي سازي است

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز هم افزايي و هم انديشي با شركت هاي دانش بنيان را كليدي ترين روش بومي سازي دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات در نشست توسعه همكاري هاي مشترك اين منطقه با پارك علم و فناوري استان به حمايت از شركت هاي دانش بنيان تاكيد كرد و گفت: خوشبختانه همكاران تلاشگر با اتكا به دانش، تخصص و تجربه توانسته اند به خودكفائي هاي قابل توجهي دست يافته و در بخش تعميرات نيز با مشاركت بخش خصوصي و حمايت از صنعتگران داخلي، پايداري انتقال گاز را تضمين نمايند.

خدائي افزود: : بومی سازی تجهیزات و قطعات با کمک شرکت های دانش بنیان در منطقه 8 عمليات انتقال گاز به سمت توسعه پايدار، تداوم داشته و استفاده حداكثري از امكانات داخل و صرفه جويي ارزي و ريالي نيز در راس فعاليتهاي خودكفايي و خوداتكايي منطقه قرار دارد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: نياز سنجي خودكفايي اقلام مورد نياز منطقه در واحد ها براي بومي سازي، بررسي كارشناسي نيازسنجي هاي دريافتي در جلسات كميته خودكفايي و كارگروهاي تخصصي و اقدام بر اساس آيين نامه هاي خودكفايي اعلامي از طرف ستاد انتقال گاز از نمونه برنامه هايي است كه براي بومي سازي در منطقه در دستور كار قرار دارد.

در ادامه جعفري راد، رئيس پارك علم و فناوري استان آذربايجان شرقي، با اشاره به اقدامات اين پارك براي حمايت از شركت و سازمانها گفت: اين پارك علاوه بر اينكه نقش كليدي در هدايت و حمايت از شركت هاي دانش بنيان و فناور، زمينه را براي توسعه، پيشرفت و بومي سازي فراهم مي نمايد.

جعفري راد حمايت از شركت هاي دانش بنيان را ركن اصلي سازمانها دانست و افزود: در حال حاضر رويكرد ما بر رويكرد نوآوري متمركز بوده و هدف اصلي ما سر و سامان دادن به شركت هاي دانش بنيان و حمايت از آنها در جهت ارتقا توان داخلي است. ورا

رئيس پارك علم و فناوري استان آذربايجان شرقي اظهار داشت: پاك علم و فناوري استان همواره پاركي پيشرو و داراي طرح هاي بديع و ناب بوده و بايستي با اجراي پروژه ها در مسير رفع نيازهاي فناورانه صنايع و سازمانها حركت كند.

وي رويكرد پارك علم و فناوري را در پذيرش ايده ها و طرح هاي جديد مبتني بر تقاضا، بهره گيري از زيرساخت ها و امكانات براي افزايش فضاهاي فيزيكي و گسترش تعاملات فناورانه را از مهم ترين برنامه هاي اين پارك برشمرد.

در ادامه، رئيس پارك علم و فناوري استان با هيئت همراه از تاسيسات تقويت فشار گاز تبريز بازديد و اظهار اميدواري كرد كه اين هم افزايي و همكاري منجر به جهشي در عرصه علم و فناوري سازمان گردد.

132 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1481

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت