دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: تغييرات مثبت در ساختار، چابك سازي سازمان را بدنبال دارد

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز تغييرات مثبت در ساختار را عامل اصلي چابك سازي سازمان دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات، در جلسه بررسي ساختار سازمان واحد تعميرات اساسي و اضطراري مناطق عمليات انتقال گاز، با اعلام اين مطلب گفت: مهندسي ساختار شركت ملي گاز با همه توان مديريتي و كارشناسي خود در تلاش است با همفكري و تعامل ساير كاركنان به سمت وسوي چابك سازي و بروز رساني ساختار سازمان حركت كند.

خدائي با اشاره به مشكلات ساختاري اين منطقه عملياتي افزود: اهميت و حساسيت كار عملياتي ايجاب مي نمايد نيروي انساني نسبت به شرح وظايف تعريف و مشكلات ساختاري منطقه بخصوص تاسيساتي كه در نقاط محروم واقع شده است برطرف شده و انگيزه فعاليت در محل هاي دور افتاده بيشتر شود.

 وي پايين بودن پايه سمتهاي سازماني را از عمده ترين مشكلات ساختاري منطقه اعلام كرد و تاكيد نمود: عدم تناسب وظايف محوله با ساختار سازماني، ضمن ايجاد ركود در انجام وظايف، مي تواند مشكلات عديده اي را در روند فعاليتها بوجود آورد.

همچنين در اين جلسه، زينب سليماني، رئيس بررسي سازمان و روشهاي مهندسي ساختار شركت ملي گاز ايران، با بيان اينكه در ساختار جديد الگوهاي چابك سازي و افزايش ضريب بهره وري مورد توجه قرار گرفته، گفت: استارت اين بازنگري و ارتقاي ساختار از مناطق عملياتي شروع شده تا با اين اصلاح تا حدودي از فشارهاي كاري همكاران مناطق عملياتي كاسته و اميد به ادامه فعاليت در اين نيروها تقويت گردد.

وي بحث خبرگي را از معيارهاي اصلي در ساختار دانست و اظهار داشت: كارگروه ساختار مهندسي شركت، مكلف شدند با حضور در جلسه بررسي ساختار سازمان واحد تعميرات اساسي و اضطراري مناطق عمليات انتقال گاز كه به ميزباني منطقه 8 عمليات در تبريز برگزار شد، در جريان فعاليتها قرار گرفته تا با همفكري و همدلي همكاران مناطق عملياتي به اين ماموريت عظيم تسريع بخشند.

165 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1350

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت