دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: تاسيسات هشترود در پايداري انتقال گاز نقش تعيين كننده دارد

فيروز خدائي، در حاشيه بازديد منطقه اي خود از تاسيسات تقويت فشار گاز هشترود، نقش اين تاسيسات را در پايداري انتقال گاز بسيار مهم و اساسي دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات، ضمن قدرداني از تلاش و زحمات وافر همكاران، گفت: اكثر پرسنل ما علي الخصوص كاركنان تاسيسات و مراكز بهره برداري، بيشتراوقات خود را در مسيرهاي صعب العبور و فعاليتي فني سپري مي كنند، ضرورت دارد صميميت، همدلي و رفاقت را در اولويت قرار دهند چرا كه در عملكرد كاري فرد نيز تاثير مستقيم دارد.

خدائي با تاكيد بر اينكه عملكرد كاركنان بر همديگر تاثير مستقيم دارد، ادامه داد: با همت بيشتر و تلاش گسترده تر بايستي زمينه هاي پيشرفت در عرصه ها گوناگون را هموار نمود و با نهادينه كردن فرهنگ همت و تلاش خستگي ناپذير، تهديدها به فرصت تبديل گردد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با اشاره به نقش عظيم تاسيسات تقويت فشار گاز هشترود در پايداري انتقال گاز اظهار داشت: در سال گذشته موفق شديم با همت همگاني و به لطف پروردگار متعال به تعهدات داخلي و خارجي خود عمل نموده و زمستان سال گذشته را با حركت و تلاش بسوي پيشرفت و ترقي سپري نماييم اميد است زمستان پيش رو را نيز با موفقيت طي كنيم.

وي در پايان، توجه به منابع انساني و رفع مشكلات و دغدغه هاي فكري كاركنان را زمينه ساز بهره وري اعلام كرد و از اين رو به پرسشها و نظرات كاركنان توجه و پاسخهاي لازم را ارائه نمود.

 

166 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1349

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت