دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

ارتقاي سطح آگاهي كاركنان منطقه 8 عمليات همگام با آموزش هاي نوين

دوره آموزشي حفاظت فيزيكي پيشرفته ويژه كاركنان حراست منطقه 8 عمليات انتقال گاز و مراكز تحت پوشش، در مركز بهره برداري خطوط لوله اردبيل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات با اعلام اين خبر گفت: مطالب مطرح شده در اين دوره شامل آشنايي با آخرين تجهيزات حفاظت فيزيكي پيشرفته از قبيل تجهيزات حفاظتي پيراموني و تجهيزات كنترل دربهاي ورودي و خروجي و آشنايي با ساختار و عملكرد آنها، حفاظت از اماكن، تاسيسات و مراكز بهره برداري مي باشد.

خدائي مدت برگزاري اين دوره را 2 روز عنوان كرد و افزود: دوره آموزشي حفاظت فيزيكي پيشرفته بمنظور ارتقاي سطح علمي و آمادگي كاركنان حراست و همچنين آشنايي با تجهيزات امنيتي جديد و مقابله با تهديدها برگزار شد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: اين منطقه عملياتي اهتمام ويژه اي به امر آموزش در سطح سازماني داشته و همواره سعي بر آن دارد تا با افزايش سطح دانش كاركنان، علاوه بر ايجاد فضاي امنيتي بيشتر، تعامل، مشاركت و تكريم را در سازمان به نحو احسن نهادينه نمايند.

وي در پايان اشاره كرد: ضروري است با برگزاري آموزش هاي نوين در جهت ارتقاي آمادگي كاركنان حراستي، فضاي سازمان مملو از آرامش و آسايش باشد تا كاركنان در فضای بدون تنش و دغدغه و با همدلي و هم افزايي بيشتر بتوانند در جهت بهبود اهداف سازمان گام بردارند.

215 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1315

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت