شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

مدير كل ديوان محاسبات استان آذربايجان شرقي: انتقال پايدارگاز طبيعي، مكمل رشد و توسعه اقتصادي و صنعتي است

مديركل ديوان محاسبات استان آذربايجان شرقي، انتقال پايدار و بهره ور گاز طبيعي را مكمل رشد و توسعه بخشهاي مختلف اقتصادي و صنعتي كشور دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز ، محمدرضا كردلو، مدير كل ديوان محاسبات استان آذربايجان شرقي به همراه هيئتي، در بازديد از تاسيسات تقويت فشار گاز مرگنلر و مركز بهره برداري خطوط لوله قره ضياءالدين، ضمن تمجيد از عملكرد و فعاليتهاي منطقه 8 عمليات انتقال گاز ابراز اميدواري كرد و گفت: انتقال پايدار و بهره ور گاز طبيعي موجب رشد و توسعه بخشهاي مختلف صنعتي و اقتصادي در كشور و علي الخصوص منطقه شمالغرب شده است.

كردلو، ديوان محاسبات را بازوي نظارتي قوه مقننه دانست و افزود: ديوان محاسبات در تلاش است با اقدامات پيشگيرانه و تعامل و همكاري دولت، ميزان تخلفات در دستگاههاي اجرايي را به حداقل رسانده و مسير مقرراتي دست و پاگير را هموار نمايد.

مدير كل ديوان محاسبات استان آذربايجان شرقي اظهار داشت: رعايت قوانين و مقررات، نظارت دقيق و مستمر بر امور و استفاده از نيروي انساني متعهد، متخصص و مسئوليت پذير، مشاركت عمومي، شفافيت در امور و حاكم بودن قانون و مقررات باعث رفع آسيبهاي پيش رو بوده و قطعا از عوامل مهم و موثر در راهكارهاي اصلاحي شاخص هاي سلامتي اداري محسوب مي شود.

در ادامه اين نشست، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ضمن ابراز خرسندي از حضور همكاران ديوان محاسبات در منطقه 8  عمليات انتقال گاز، گفت: روند بازرسي از فعاليت هاي واحدها و ارزيابي عملكرد ها امري ضروري است و مي توان اذعان داشت نظارت تعاملي در فعاليتهاي سازماني موجب مي شود اصلاح فرايند ها با سرعت مضاعف تحقق يافته و بدون شك زمينه كاهش نارسايي ها و مشكلات آتي خواهد بود.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز تاثير توسعه زيرساختهاي انرژي پاك را در پيشبرد اهداف و برنامه هاي اقتصادي و صنعتي كشور بسيار مهم و حائز اهميت دانست و افزود: حساسيت و اهميت انتقال گاز به مبادي مصرف در استانهاي سردسير و تعهدات صادرات گاز به كشورهاي طرف قرارداد موجب گرديده همكاران ما با مسئوليت پذيري بالا وظايف خود را انجام داده و همواره سعي بر آن داريم در چارچوب اختيارات و آيين نامه ها و با درنظر گرفتن محدوديت هاي سازماني و اطلاع رساني شفاف و همچنين با پاسخگويي و تكريم، رضايت مشتريان درون و برون سازماني را جلب نماييم.

خدائي در پايان ضمن تشريح كامل عملكرد منطقه در حوزه هاي مختلف، موارد مربوط به تاسيسات تقويت فشار مراكز بهره برداري و همچنين صادرات گاز را مورد بحث و بررسي قرار داد.

289 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1230

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت