یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

دابل ولو بلودان خط 10 اينچ دوزدوزان- اهر با موفقيت پايان يافت

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز از اتمام موفقيت آميز عمليات دابل ولو نمودن بلودان خط 10 اينچ دوزدوزان- اهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام این خبرگفت: اين عمليات با هدف جلوگیری از هدر رفت گاز طبيعي و كاهش ريسك ناشي از مخاطرات احتمالي در حداقل زمان ممكن( كمتر از 12 ساعت ) با موفقيت پايان يافت.

خدائي افزود: دابل ولو نمودن خط 10 اينچ دوزدوزان- اهر ، پس از كنترل نشتي گاز بلودان و همزمان با در سرويس بودن خط و بدون تاثير بر روند انتقال ايمن و پايدار گاز طبيعي با رعايت نكات و مسائل بهداشتي، ايمني و فني با تكيه بر توان نيروهاي عملياتي منطقه انجام شد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، برشكاري مسير بلودان، فيت آپ و جايگذاري ولو جديد تست شده و جوشكاري يك سر جوش 4 اينچ از فعاليتهاي انجام يافته در عمليات  Double Valving  مسير 4 اينچ بلودان بر روي خط 10 اينچ دوزدوزان- اهر مي باشد.

وي اظهار داشت: با انجام اين عمليات، ضمن ارتقاء انتقال بهينه گاز، موجبات جلوگيري از هدر رفت انرژي و اجتناب از انواع ريسك‌ها را به دنبال خواهد داشت.

خدائي اضافه كرد: با توجه به سردسير بودن مناطق شمالغرب كشور و نگراني از احتمال افت فشار و قطع گاز مشتركين در فصول سرد سال كه با كاهش دما و پيك مصرف گاز پديد مي آيد؛ با انجام اين عمليات ضمن رفع نگراني هاي موجود، قابليت اطمينان و پايداري انتقال گاز در منطقه تحت پوشش منطقه بصورت فزاينده اي افزايش يافت.

630 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1166

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت