جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

بمنظور پايداري انتقال گاز، چارت ركوردرهاي ديجيتالي تاسيسات نوردوز تحت كنترل قرار گرفت

کارشناسان منطقه 8 عملیات انتقال گاز موفق شدند با اتکاء به فناوری و بهره گیری از توانمندیهای داخلی، چارت ركوردرهاي ديجيتالي تاسيسات اندازه گيري گاز نوردوز را در حداقل زمان ممکن تعمیر نمایند.

به گزارش روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز، فیروز خدائی، مدیر منطقه 8 ، با اعلام این خبر گفت: بدنبال بروز مشکل فنی در چارت ركوردرهاي ديجيتالي تاسيسات اندازه گيري گاز نوردوز که مانع از پشتيبان گيري دقيق از اطلاعات بود، کارشناسان عملیاتی پس از بررسی و تستهای لازم ایراد موجود در چارت ركوردر تاسيسات را شناسایی و نسبت به تعمیر آن اقدام نمودند.

خدائی افزود: پس از مطالعات فني و مهندسي، همکاران این منطقه با عيب يابي و تعويض قطعات معيوب و اعمال برخي تغييرات با استفاده از مهندسي معكوس، بصورت شايسته اي عمليات تعمير چارت ركوردر A را به نحو احسن رفع نمودند.

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز اظهار داشت: با كسب نتيجه مطلوب از عملكرد تجهيز تعمير شده، بررسي و كار بر روي چارت ركوردر B نيز شروع و اين تجهيز نيز با موفقيت رفع عيب شده و در مدار سرويس قرار گرفت.

وي ادامه داد: فرايند بررسي و تحقيق و تعمير اين تجهيزات، با صرف زمان 15 روز و با كمترين هزينه به پايان رسيد در حالي كه براي هر كدام از ركوردرها بالغ بريك ميليارد ريال برآورد شده بود.

391 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1039

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت