جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

تعمیرات خط ۵۶ اینچ سراسری نهم با حداکثر توان عملیاتی پايان يافت

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از اتمام تعمیرات خط ۵۶ اینچ سراسری نهم با حداکثر توان عملیاتی پرسنل منطقه 8 خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام اين خبر گفت: تعمیرات ولو ايستگاه رسيور خط ۵۶ اینچ سراسری نهم با هدف انتقال مستمر، بهينه و پایدار گاز و با تکیه بر توان داخلی پرسنل اين منطقه عملياتي، در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن با موفقیت پایان یافت.

خدائي افزود: بدنبال بازدید هاي دوره ای و معاينه فني تجهيزات و اطمينان از عدم كاركرد صحيح ولو ايستگاه رسيور خط ۵۶ اینچ سراسری نهم و عدم تبعيت از فرمان باز و بست، همكاران اين منطقه با انجام تعميرات مورد نياز و پس از حصول اطمينان از رفع عيب توسط پایش در یک بازه زمانی 48 ساعته، ولو تعمير شده را در مدار سرويس قرار دادند.

وي با اشاره به اينكه فعاليت‌هاي تعميراتي با رعايت اصول ايمني و بر اساس استانداردهاي تدوين شده انجام مي گيرد، اظهار داشت: ولو مذکور ورودی خط سراسری نهم به سایر خطوط حوزه مرکز بهره برداری بوکان بوده و نقش اصلی و عمده در تامین گاز شهرستانهای واقع در سرشاخه هاي مصرف شامل سقز و بانه از استان کردستان و سردشت از استان آذربایجان غربی را ایفا می‌نماید.

خدائي ادامه داد: تعميرات موفقیت آمیز ولو ايستگاه رسيور خط ۵۶ اینچ سراسری نهم حاكي از دست‌يابي به دانش فني، بومي سازي و حركتي پويا و مستمر به سمت خودكفايي مي باشد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در پایان از زحمات و تلاش كليه همکاران به جهت مشاركت در تحقق اهداف سازمان و تعميرات بموقع تجهزات  تقدير و تشكر نمود.

353 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1036

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت