جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

مدير منطقه 8 بر تداوم رزمايش و به روزرساني موارد ايمني تاكيد نمود

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در حاشيه برگزاري رزمايش عمليات خرابكاري و تروريستي در تاسيسات اندازه گيري صادرات گاز نوردوز، بر استفاده از تكنولوژي هاي نوين، بروز رساني موارد ايمني و تداوم رزمايش تاكيد نمود.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي مدير منطقه 8 ، ضمن با اهميت خواندن موارد مرتبط با پدافند غير عامل بر لزوم ارائه پيشنهادات و اقدامات لازم، دستيابي به مسائل علم روز و تجهيز زيرساختهاي نوين را جهت آمادگي كامل كاركنان ياد آوري كرد.

خدائي با بيان اينكه يكي از دغدغه ها، جلوگيري از نشت گاز و پيشگيري از وقوع آتش سوزي است، افزود: ضروري دارد آمادگي لازم براي مقابله و واكنش در شرايط راهبردي وجود داشته باشد تا بتوان به شكل موثري آسيب هاي احتمالي به كاركنان و خسارت هاي وارده به تاسيسات را به حداقل و تاب آوري و انتقال پايدار گاز را به مرز حداكثري رساند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: خوشبختانه اين مانور طبق سناريوي از قبل تنظيم شده و با مشاركت و همكاري فرمانداري شهرستان، اعضاء ستاد بحران منطقه 8 عمليات انتقال گاز، نيروي انتظامي هنگ مرزي، امداد و نجات، سازمان آتش نشاني و اورژانس منطقه آزاد نوردوز به نحو مطلوب برگزارشد.

وي با اشاره بر اهميت مديريت و برنامه ريزي در شرايط نا امن تصريح نمود: بدون استراتژي و برنامه ريزي هاي منظم، رسيدن به هدف، سخت و نا ممكن بوده و اطمينان از توان مقابله با بحران با تنظيم سناريوهاي مختلف و اجراي مانورهاي آزمايشي محقق مي يابد.

خدائي در پايان ضمن حضور در جلسه پدافندي و تجزيه و تحليل اين رزمايش، از توجه ويژه كميته بحران اين منطقه به پدافند غيرعامل تقدير و تشكر نمود و ادامه داد: برپايي چنين پدافند هايي فرصت مناسبي را فراهم مي نمايد تا ضمن آگاهي از ميزان آمادگي عوامل تاثير گذار، نقاط قوت و قابل بهبود را شناسايي نموده و در جهت كنترل تهديدات و مقابله با بحران و پدافند غير عامل كوشا باشيم.

گفتني است در اين جلسه پيشنهادها و نقطه نظرات اعضاي كميته بحران مطرح و راهكارهاي مناسب درجهت رفع كمبودها ارائه گرديد.

407 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 977

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت