جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: تكريم و جلب رضايت ارباب رجوع اولويت نخست ماست

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز تكريم و جلب رضايت ارباب رجوع را اولويت اصلي و نخست اين منطقه عملياتي دانست.

به گزارش روابط عمومی منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدیر منطقه 8 عملیات با اعلام این خبرگفت: در راستاي مسئولیت اجتماعی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم، علیرغم افزايش استعلامهای دریافتی منطقه، بررسی درخواستهای متقاضیان و پاسخگویی به استعلامهای حریم در اين منطقه در حداقل زمان ممكن انجام مي شود.

خدائي افزود: آمار سالانه استعلامهای حریم این منطقه قريب به 3 هزار فقره است كه پس از دریافت استعلامهاي حريم كه طرف سازمانها، اشخاص حقوقي و حقيقي از طريق سيستم دولت الكترونيك و يا بصورت دستي در منطقه ثبت و بعد از دريافت دستور نسبت به بررسي اوليه با استفاده از نقشه هاي ازبيلت وGIS  توسط كارشناسان مربوطه مستقر در مراكز بهره برداري خطوط لوله اقدام مي شود.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: در مرحله بعد در صورتيكه مختصات محل مورد استعلام در فاصله نسبتا دوري از محور خطوط انتقال گاز و تاسيسات متعلق به منطقه قرار داشته باشد، بصورت دفتري و استفاده از اطلاعات موجود نسبت به تكميل فرم گزارش اقدام مي شود.

وي ادامه داد: در صورتيكه نسبت به محور و تاسيسات در فاصله نزديكي قرار داشته باشد با مراجعه كارشناسان مربوط تطبيق و جهت تهيه پاسخ توسط كارشناسي حقوقي مستقر در مراكز بهره برداري پيش نويس تهيه و بعد از تاييد نهايي واحد حقوقي منطقه نسبت به ثبت و صدور مجوز اقدام مي گردد.

خدائي صیانت از تاسیسات گاز و حریم های قانونی با استعلام حریم خطوط لوله در حفاری ها و ساخت و ساز را موجب افزایش ایمنی شهروندان و انتقال پایدار گاز دانست.

 

384 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 974

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت