جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

ايمن سازي خطوط لوله بهره برداري تبريز با اجرای پروژه های ابينه فني

مدیر منطقه 8 عمليات انتقال گاز، از ايمن سازي خطوط لوله بهره برداري تبريز با اجراي پروژه هاي ابنيه فنی خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدیر منطقه 8 عملیات با اعلام اين خبر گفت: در راستاي صيانت از سرمايه هاي ملي و انتقال پايدار گاز طبيعي در برابر بلاياي طبيعي، سيلاب و طغيان رودخانه هاي فصلي، ايمن سازي خطوط لوله بهره برداري تبريز با اجراي پروژه هاي ابنيه فني و مقاوم سازي جاده ها در برنامه عملياتي اين منطقه قرار گرفت.

خدائي، عمليات مقاوم و ایمن سازي خطوط لوله انتقال گاز را مهم برشمرد و افزود: مقاوم سازي و اجراي  ابنيه در يك نقطه از مسير خط 20 اينچ تبريز/ بناب نوشين چاي و احداث ابنيه فني  در دو نقطه از مسير خط هوراند ازجمله برنامه هاي ايمن سازي در دست اجرا در سال جاري است.

وي اظهار داشت: علاوه بر ابنيه هاي فني در دست احداث در مسير خطوط انتقال گاز، نظارت بر ايمن سازي هاي خطوط انتقال گاز در محل هاي احداث جاده هاي در دست احداث توسط ساير سازمانها منجمله  راه و شهرسازي و..... كه داراي تلاقي با خطوط انتقال گاز مي باشند نيز با نظارت كارشناسان اين منطقه طبق مجوز هاي صادره از سوي منطقه اقدام گرديده است كه از آن جمله ميتوان به نظارت بر راه سازي و پل تلاقي جاده بازرگان / تبريز كه با خطوط لوله 40 اينچ تبريز – بازرگان و 24 اينچ تبريز-تسوج ، نظارت بر بر راه سازي و پل تلاقي در مسير انشعاب خط ممقان و انشعاب شهرك صنعتي سليمي را نام برد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز تصريح نمود: بمنظور حصول اطمينان از ايمن بودن خطوط لوله انتقال گاز و مقاوم بودن جاده هاي مسير خطوط لوله، ضرورت بصورت 24 ساعته تردد از جاده هاي دسترسي برقرار باشد تا در مواقع مورد نياز و انجام تعميرات اضطراري و اعزام ماشين آلات مورد نياز جهت حفاري و تعمير نقاط معيوب فراهم شود.

وي با تاكيد ويژه بر نظارت و پياده‌سازي دقيق قوانين و مسایل ايمني، ادامه داد: رعايت كامل مسایل ايمني در اجراي عمليات، يك اصل مهم است و تمامي مسئولين و پرسنل بايد در اجرا و پياده‌سازي کامل الزامات ایمنی، توجه ويژه داشته و در رأس امور قرار گیرد.

357 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 971

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت