جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خبر داد:تحقق شعار سال با تسریع گاز‌‌رسانی به صنایع

عملیات گاز‌‌رسانی به صنایع با هدف رونق تولید و اشتغالزایی به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که به میزبانی شرکت گاز استان فارسبرگزار شد، به اهتمام ویژه برای اجرایی سازی فرامین رهبر معظم انقلاب در تبیین شعار سال خبر داد و افزود: عملیات گاز‌‌رسانی به صنایع با هدف رونق تولید و اشتغالزایی به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وی به نگاه ویژه دولت به مناطق محروم اشاره کرد و افزود: با حمایت های ریاست جمهوری و دستور مساعد وزیر نفت، برخی محدودیت‌هایی که پیرامون سرانه خانوار وجود داشت برداشته شده و این امر زمینه ساز گشایش های خوبی در عرصه تسریع گازرسانی خواهد بود.

چگنی در بخش دیگری از سخنان خود بهره‌مندی 99درصدی شهرها و 92درصدی روستاهای فارس از شبکه گاز‌‌رسانی را گامی بلند در راستای محرومیت زدایی، گسترش عدالت محور زیرساخت ها و خدمت‌‌رسانی به مردم ارزیابی کرد و گفت: وضعیت گاز‌‌رسانی در فارس با تلاش‌هایی که در این زمینه انجام شده نسبت به بسیاری از استان ها مطلوب تر است.

وی با تاکید بر این موضوع که فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب چراغ راه فعالیت است، اظهار داشت: عملیات گازرسانی به صنایع در راستای اجرایی سازی شعار سال مبنی بر « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» در دستور کار ویژه قرار گرفته و از مجموع 7555 مرکز صنعتی در سطح استان، تعداد 5801 از صنایع به شبکه گازرسانی متصل شده اند.

چگنی با اشاره به رفع محدودیت ها برای گازرسانی به نقاط کم جمعیت افزود: با این راهکار می توان گامی بلند در راستای محرومیت زدایی و توزیع عادلانه زیرساخت ها برداشت.

 

346 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 968

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت