پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

معاون وزیر نفت در امور گاز در مراسم تودیع و معارفه مدیر بین‌الملل و دبیر هیأت‌مدیره: باید برای رسیدن به هدف نهایی سازمان که همانا خدمت‌رسانی به مردم است، تلاش کنیم

شرکت ملی گاز ایران غنی از پتانسیل و نیروهای انسانی بسیار خوب است که می‌توانند در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی، مسئولیت‌ها را تمام و کمال پذیرفته و به نحو احسن به انجام برسانند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جلسه تودیع و معارفه مدیر بین‌الملل و دبیر هیأت‌مدیره این شرکت، با بیان این مطلب، اظهار داشت: از آقای حق‌بین که در مسئولیت خود انصافاً زحمات بسیاری کشیده و خالصانه در انجام وظایف کوشا بودند، تشکر می‌کنم؛ چراکه طی مدت تصدی وی در این سمت، این مدیریت از نظم و پویایی خاصی برخوردار بود.

وی ادامه داد: این جا به جایی‌ها به هیچ‌وجه نشان ناکارآمدی افراد نیست، بلکه تنها به خاطر استفاده از توان مدیران در تمامی بخش‌ها و ترغیب دوستان به انجام بیشتر کار تیمی است؛ باید همه با هم برای رسیدن به هدف نهایی سازمان که همانا خدمت‌رسانی به مردم است، تلاش کنیم.

چگنی با بیان این که آقای بیدارمغز نیز با داشتن مسئولیتی چون مدیرعاملی شرکت صادرات گاز ایران، در این زمینه تجربه کافی داشته‌اند، گفت: مطمئنم وی نیز سکان بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران را به خوبی هدایت خواهد کرد.

معاون وزیر نفت در امور گاز در بخش دیگری از سخنان خود، از سرکار خانم ملکی، دبیر پیشین هیأت‌مدیره شرکت بواسطه پویایی و نظم ایشان در انجام وظایف محوله و نوع ارتباط با مدیریت‌ها تشکر کرده و انتصاب آقای پیشوایی را تبریک گفت.

در ادامه جلسه، حمیدرضا حق‌بین جهرمی، مدیر پیشین امور بین‌الملل و مشاور جدید مدیرعامل در این امور نیز با تبریک به سرپرست جدید و آرزوی موفقیت برای وی در ادامه راه، اظهار کرد: این مدیریت از آن رو که در تأمین مالی و درآمدزایی برای کشور و شرکت گاز، نقش عمده‌ای دارد، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و از این رو، برای رسیدن به هدف، همکاری تمامی ارکان در تمامی سطوح را می‌طلبد.

حسین بیدارمغز، سرپرست جدید مدیریت امور بین‌الملل شرکت نیز در ادامه، با تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برای انتخاب وی به این سمت، گفت: امیدوارم در این برهه که یکی از بهترین فرصت‌های توسعه استفاده از گاز در دنیاست، بتوانیم سهم خود از این تجارت جهانی را نیز افزایش دهیم.

در ادامه مراسم، خانم الهام ملکی، دبیر پیشین هیأت‌مدیره شرکت نیز با تبریک به سرپرست جدید و آرزوی موفقیت برای وی، این جا به جایی‌ها را محملی برای پیشرفت بیشتر دانست و گفت: به نظر من، خدمت کردن در شرکت گاز که شرکتی بالغ، متعالی و پیشرو است، سعادتی است که همه همکاران از آن نصیب می‌برند.

سیدمحمد پیشوایی، دبیر جدید هیأت‌مدیره شرکت ملی گاز ایران نیز از مدیرعامل شرکت از بابت اعتمادی که به وی داشته، تشکر کرد و اظهار داشت: از تلاش تمامی دوستان در این حوزه تشکر ویژه دارم و تمام تلاش خود را معطوف به تعالی سازمانی می‌کنم که این فرصت را به من داده است.

406 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 949

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت