پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

بيش از 94 درصد اهداف منطقه 8 عملیات، در سال گذشته تحقق يافته است

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز از تحقق و دستیابی بالغ بر 94 درصد‌ي اهداف و برنامه های پیش بینی شده در اين منطقه در طول سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام اين خبر گفت: بکارگیری و پیاده سازی نظام مدیریت استرات‍ژی در منطقه 8 عمليات،‌ دستیابی به بیش از 94 درصدي‌ اهداف و برنامه های پیش بینی شده در اين منطقه را در سال 1400 امکان پذیر ساخت.

خدائي این موفقیت را مرهون همکاری مجدانه تمامي بخشها در حوزه های مختلف عملیاتی و ستادي منطقه دانست و افزود: پرسنل اين منطقه عملياتي با اعتقاد به اينكه توسعه پايدار در گرو كيفيت برتر، استفاده بهينه از منابع و محيط زيست سالم امكان پذير مي باشد، متعهد شده اند مسئوليت خطير خويش را با پشتوانه مشاركت، همدلي، اخلاق حرفه اي و پايبندي به مسئوليتهاي اجتماعي انجام و در مسير حركت به سوي تعالي سازماني گام بردارند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: سال گذشته برودت هوا و شرايط جوي از يك سو و شيوع ويروس كرونا از سوي ديگر شرايط كاري سختي را تحميل نموده و در مقابل آن همكاران اين منطقه با تلاش و برنامه ريزي و تمهيدات مناسب موفق شدند بالغ بر 94 درصد‌ اهداف و برنامه های پیش بینی شده منطقه را تحقق بخشيده و تامين گاز مبادي مصرف را به نحو احسن مديريت نمايند.

406 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 938

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت