پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: با آموزش و ارتقاء دانش پرسنل، ايده هاي خلاقانه را تقويت كنيم

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز تقويت دانش و ايده هاي خلاقانه در پرسنل را مستلزم برگزاري دوره هاي آموزشي در سازمان و ارتقاء دانش كاركنان دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8، در ششمين جلسه شوراي آموزش، ضمن تاكيد بر تقويت دانش و نيازسنجي هاي آموزشي در سازمان گفت: آموزش از اساسي ترين راهكار براي بهبود عملكرد كاركنان بوده در صورتي كه سازمانها برنامه هاي آموزش مدوني را براي پرسنل درنظر بگيرند با بازدهي و بهره وري بالا روبرو خواهند شد.

خدائي افزود: نيازسنجي آموزشي مي تواند به بهبود شايستگي ها، عملكرد گروه هاي شغلي و بهره وري سازمان تاثير مثبتي گذاشته و در برآوردن اهداف سازمان موثرين گام بشمار رود.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با تاكيد به برگزاري دوره هاي آموزشي مجازي در دوران كرونا اظهار داشت: از آنجا كه آموزش الكترونيكي مي تواند در هر زمان از روز و با حذف محدوديت هاي انجام شود بايستي تمامي پرسنل چه فني و تخصصي و چه غيرفني از فرصت به وجود آمده نهايت استفاده را داشته باشند.

وي تصريح نمود: با استفاده از دوره هاي آموزش مجازي، نياز به فضاي آموزشي فيزيكي براي كاركنان حذف مي شود و اين به نوبه خود مي تواند به شدت هزينه هاي ايجاد و نگهداري فضاي اموزشي را كاهش دهد.

خدائي در پايان ادامه داد: با توجه به گسترش آموزش هاي الكترونيكي، همواره بايد تلاش نمود تا در زمينه توسعه زيرساخت هاي آموزش مجازي و برطرف كردن مشكلات احتمالي آموزشهاي مجازي در تاسيسات و مراكز بهره برداري گام هاي اساسي برداشت.

523 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 870

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت