چهارشنبه 29 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: هدف از برگزاري مسابقات، ترويج فرهنگ قرآني در سازمان است

مرحله مقدماتي بيست و سومين دوره مسابقات قرآن كريم و نهج البلاغه ويژه فرزندان كاركنان و همچنين سيزدهمين دوره مسابقات ويژه كاركنان و همسران اناث منطقه 8 عمليات انتقال گاز در تبريز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران، اين دوره از مسابقات طي آيين باشكوهي در فضاي روحاني و معنوي با حضور مدير، مسئولين، كاركنان و متفكران قرآني منطقه 8 عمليات متشكل از تمامي تاسيسات و مراكز بهره برداري برگزار و شركت كنندگان در رشته هاي حفظ، قرآئت تحقيق و ترتيل، مفاهيم قرآن و نهج البلاغه با هم به رقابت پرداختند.

در ابتداي مراسم فيروز خدائي، مديرمنطقه 8 عمليات انتقال گاز، به نقش تعيين كننده قرآن كريم اشاره كرد و گفت: قرآن نقش تعيين كننده در مسئوليت پذيري دارد، بي شك انس با قرآن و بكارگيري دستورات كتاب الهي در فعاليتهاي روزمره موجبات موفقيت در كار و تقويت كننده روحيه معنوي و ايثار كاركنان مي گردد.

خدائي برگزاري مسابقات قرآني را بهترين فرصت براي آشنايي خانواده ها با آموزه هاي قرآني دانست و عمل به مفاهيم قرآن را ارزشمند توصيف نمود و افزود: قرائت قرآن و عمل به آموزه هاي قرآني يكي از ارزشمندترين عبادات است كه ائمه اطهار(ع) نسبت به اين مسئله بسيار تاكيد كرده اند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز به وقفه دوساله در برگزاري حضوري مسابقات با توجه به شرايط كرونايي اشاره كرد و اظهار داشت: در اين دوره از مسابقات كه با رعايت پروتكل هاي بهداشتي برگزار شد، 227 نفر از متسابقين شركت نمودند كه از اين تعداد 81 نفر كاركنان مرد، 14 نفر كاركنان زن، 62 نفر همسران كاركنان و 70 نفر نيز فرزندان كاركنان را به خود اختصاص داده است.

وي حضور کارکنان در عرصه های قرآنی را با ارزش تلقی كرد و تصريح نمود: برگزاری مسابقات قرآنی صرفاً وسیله ای برای برپایی محفل های قرآنی و ایجاد مودت و دوستی مابین قاریان بوده و حضور هر یک از شرکت کنندگان درآن، مایه افتخار و زمینه ساز بهره گیری هرچه بیشتر از این یگانه مرجع هدایت بشر در زندگی می باشد.

همچنين در حاشيه برگزاري اين مسابقات، كودكان حاضر در محل فرصت يافتند با شركت در مسابقه نقاشي هنر خود در معرض نمايش قرار دهند.

بنابراين گزارش نفرات منتخب هر رشته در مرحله مقدماتي بيست و سومين دوره مسابقات قرآن كريم و نهج البلاغه ويژه فرزندان و سيزدهمين دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه ويژه كاركنان و همسران منطقه 8 عمليات انتقال گاز، علاوه بر دريافت جوايز ارزنده به عنوان نمايندگان منطقه، به مرحله سراسري راه خواهند يافت.

شايان ذكر است در مراسم افتتاحيه از فعالان و برترين هاي قرآني منطقه 8 عمليات انتقال گاز، تقدير و تشكر بعمل آمد.

488 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 865

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت