جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

معاون وزیر نفت در امور گاز در مراسم تودیع و معارفه مدیران توسعه منابع انسانی و مدیریت ساختار: توسعه کار تیمی در تمامی ارکان سازمان باید مورد توجه قرار گیرد

حوزه منابع انسانی در صنعت گاز، حوزه‌ای نیست که متولی آن فقط مدیریت منابع انسانی باشد، بلکه به لحاظ پیچیدگی موجود در سازمان، نیازمند آن است که تمام سطوح مدیریتی در سطح شرکت، در این امر خطیر تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیران توسعه منابع انسانی و مدیریت ساختار، با بیان این مطلب، اظهار داشت: در واقع، برای رسیدن به اهداف سازمان و دستیابی به موفقیت‌های سازمانی، تمامی واحدها و حوزه‌ها باید درگیر منابع انسانی که بزرگ‌ترین سرمایه سازمان هستند، باشند.

وی ادامه داد: همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتم، تودیع و معارفه افراد در سازمان به منزله ضعف عملکرد یا عدم کارآیی آنان نیست، این امر از آن روست که هر فرد پتانسیل خاصی دارد و بهتر است که در یک جایگاه، از پتانسیل‌های مختلف استفاده شود، ضمن این که با این کار، گردش نخبگان در حوزه‌های مختلف در سازمان اجرا می‌شود و دوستان در سنگری دیگر به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند تا سازمان، پویایی و شادابی خود را حفظ کند.

چگنی با بیان این که هر سازمان پویا و دینامیکی به این جابه‌جایی‌ها نیاز دارد، گفت: چراکه گاهی در این تغییر و تحولات، فکر و ایده‌ای جدید به سازمان تزریق می‌شود که می‌تواند برای دستیابی به اهداف سازمان بسیار مؤثر باشد، ضمن آن که دوستان باتجربه نیز، در دیگر جایگاه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران افزود: باید از ظرفیت و پتانسیل افراد در جاهای مختلف استفاده شود؛ در این صورت می‌توان منتظر اتفاقاتی نو و جدید بود؛ اتفاقاتی که می‌تواند حضور مؤثر و تأثیرگذار فرد در رسیدن به اهداف و مأموریت‌های سازمان را نشان دهد.

وی این تغییرات را برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم عنوان کرد و گفت: از آن جا که هم سازمان بسیار پیچیده است و هم نفراتی که در جاهای مختلف کار می‌کنند، با ظرفیت‌ها، عقاید، اعتقادات و فرهنگ‌های متفاوت در سازمان حضور دارند، لذا ایجاب می‌کند که یک مشارکت جمعی برای بهبود وضعیت منابع انسانی در دستور کار قرار گیرد.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: توسعه کار تیمی در تمامی ارکان سازمان با اولویت مباحث آموزشی و تقویت، سیستم‌های مدیریت منابع انسانی موجود برای تطبیق با سیستم‌های روز دنیا و پیاده‌سازی و استقرار سیستم‌های نوین از دیگر مواردی است که به جد، باید در حوزه مدیریت منابع انسانی مورد توجه قرار گیرد.

چگنی با بیان این که باید شرایطی را بوجود آوریم تا همه همکاران در رسیدن به اهداف سازمان با هم، هم‌افزایی داشته باشند، اظهار کرد: لازمه موفقیت هر سازمان، در اولویت قرار دادن توسعه کار است؛ چراکه همگرایی بوجود آمده، می‌تواند در به ثمر رساندن کارها بسیار مؤثر باشد.

معاون وزیر نفت در امور گاز ادامه داد: هم‌اکنون آینده جهان با صنعت گاز است. هرچند، انرژی‌های تجدیدپذیر هم یکی از گزینه‌هاست ولی در میان‌مدت، این گاز است که حرف اول را در تأمین انرژی جهان می‌زند.

چگنی در پایان، با بیان این که صنعت گاز اکنون به صورت یک برند درآمده و ما باید خرسند باشیم که در صنعتی به این عظمت، افتخار خدمت‌رسانی به مردم را داریم، از زحمات و تلاش‌های ولی‌الله دینی، مدیر سابق توسعه منابع انسانی و مجید کشاورز، مدیر سابق مهندسی ساختار تشکر کرد و ضمن تبریک به آقای دینی به‌عنوان سرپرست جدید مهندسی ساختار و محمدحسین ساعتیان بابت تصدی سرپرستی مدیریت توسعه منابع انسانی، برای آنان آرزوی توفیق در خدمت‌رسانی به مردم را کرد.

519 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 845

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت