جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: توجه به کیفیت انجام فعاليتها، رشد و توسعه سازماني را به همراه دارد

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در ديدار مجازي با كاركنان مركز بهره برداري خطوط لوله بوكان و تاسيسات تقويت فشار گاز مرگنلر، عبورازکمیتبه کیفیت فعاليتهاي سازماني را، عامل مهم رشد و توسعه دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام اين مطلب گفت: بایدتلاشکنیمتابرنحوه انجام فعاليتهاي خود،نظارتوکنترلبیشتریداشتهباشیمواینکار تنهابامدیریتدرستکهمنجربهعملکردبهتر کارکنان می شود،میسرخواهدبود.

خدائي ضمن تشكر از تلاشهاي بي شائبه كاركنان، رفع كمبودها و بكارگيري راهكارهاي مناسب در زمستان امسال را خواستار شد و افزود: با توجه به شرايط آب و هوايي در زمستان سالهاي گذشته و مصرف بيش از حد گاز در روزهاي سرد، لازم است كاركنان عرصه انتقال با تمهيدات لازم، سرويس دهي بموقع، آماده بكاربودن ماشين آلات سبک و سنگين ، زمستان امسال را نيز با سربلندي سپري نمايند.

وي تكريم ارباب رجوع را از اولويت نخست سازمان اعلام كرد و اظهار داشت: برخورد مناسب با اربابان رجوع و تكريم شايسته از همنوعان زمينه ساز وحدت و يكپارچگي بوده و موجبات دلگرمي مراجعه كنندگان به سازمان و نظام را فراهم مي نمايد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز سرمايه گذاري براي سلامت را در جهت رشد و رفاه بيشتر و ايجاد امنيت جامعه موثر دانست و تاكيد كرد: لازم است در جهت رعايت پروتكل هاي بهداشتي از هيچ تلاشي فرو گذاري نكنيم چرا كه سلامت نيروي انساني از با اهميت ترين اهداف سازماني است.

وي، هدف از برگزاری این نشست را شناخت و آشنایی بیشتر و دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات همکاران عنوان كرد و تصريح نمود: اميدوارم بتوانيم با استفاده از نظرات و پیشنهادات و راهکارهای سازنده نیروهای توانمند، در دستیابی به اهداف سازماني و ارایه خدمات ارزنده تر به هموطنان و رفع مشکلات كاركنان بکوشیم.

465 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 788

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت