جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران : وظیفه خطیر حراست، صیانت و نگهداری از تاسیسات گازی است

حسين عليزاده، صیانت و نگهداری از تاسیسات گازی را وظیفه خطیر حراست و زمينه توسعه پايدار سازمان دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسین علیزاده، رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران در بازدید سه روزه از استان آذربایجان شرقی، ادارات و نواحی شرکت گاز استان و منطقه 8 عملیات انتقال گاز، با بیان این مطلب، گفت: انجام کار در مناطق عملیاتی حوزه‌های گازی کشور، آن هم در جاده‌های صعب العبور و در شرایط سخت آب و هوایی، یک حرکت جهادی در راستای اعتلای عزت ایران اسلامی است که خوشبختانه تا امروز کارکنان صنعت گاز در تمامی این زمینه‌ها، موفق عمل کرده‌اند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد کارکنان حراست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و منطقه 8 عملیات انتقال گاز افزود: در شرایط حساس کنونی، کارکنان حراست، چشم بیدار و ذهن آگاه صنعت نفت و گاز بوده و باید بیش از پیش جهت اعتلای مجموعه تلاش کنند.

علیزاده تأکید کرد: حراست در هر سازمان، تافته‌ای جدابافته از سیستم نیست و در جهت رسیدن به تولید پایدار، همگام با دیگر دست‌اندرکاران، محیط امنی را برای کارکنان ایجاد می‌کند.

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران، با بیان این که رضایتمندی ارباب رجوع در سازمان همیشه باید در اولویت قرار گیرد، تصریح نمود: از این رو، حراست سازمان به منظور سالم‌سازی محیط، ایجاد آرامش و بستر مساعد برای فعالیت‌های کارکنان، تمام تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت.

عليزاده ضمن يادآوري نقش حساس نيروهاي حراستي بر حفاظت و هوشياري در تمامي زمينه ها تاكيد كرد و افزود: نيروهاي حراستي بايستي دفاع از ارزشهاي نظام را سرلوحه كارها و اقدامات خود قرار داده و به شناسايي عوامل خطرساز و نابسامان بپردازند.

وي از حراست بعنوان ویترین سازمان نام برد و تاکید کرد: نظم و انضباط و پوشش ظاهری نیروهای حراستی بخصوص خوش رویی و پاسخگویی از ویژگی های حراست وظیفه شناس است.

همچنين اين ديدار فرصتي را فراهم ساخت تا رئيس حراست شركت ملي گاز ايران ضمن بازديد از ايستگاههاي گازرساني با نيروهاي حراستي منطقه 8 عمليات انتقال گاز به صورت كاربردي و چهره به چهره تبادل نظر و همفكري نموده، درخواست ها، نقطه نظرات، موانع و چالشهاي احتمالي را مورد بحث و بررسي قرار دهد.

690 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 772

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت