جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: تغييرات مناسب می تواند پویایی سازمان را بدنبال داشته باشد

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، در آيين معارفه سرپرستان جديد واحدهای اين منطقه، تغييرات مناسب را عاملی بر پويايي و بهره وری سازمان دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير اين منطقه، ضمن تاكيد بر وفاق و همدلي كاركنان در امورات سازماني گفت: موفقيت در انجام رسالت سازماني و ارائه خدمات مطلوب ناشي از همفكري و مشاركت تمامي كاركنان بوده و لازم است با بهره مندي مناسب از توان علمي و بالقوه انساني در جهت تعالي سازمان گامهاي استوار برداريم.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سرمايه گذاري در بخش نيروي انساني را بسيار مهم و حائز اهميت دانست و افزود: سازمان هایی که برای کارکنان خود موقعیت و میدان پیشرفت را فراهم می سازند و نیروی انسانی را به عنوان سرمایه های اصلی تلقی می کنند، بدون شک پیروزمندان عرصه رقابت خواهند بود.

خدائي ضمن ابراز خرسندي از عملكرد منطقه 8 و تشكر و قدرداني از زحمات بي شائبه كاركنان، اظهار داشت: اميدوارم با استفاده از تجربيات، نظرات و راهکارهای سازنده نیروهای توانمند منطقه، بتوانيم در ارایه خدمات ارزنده تر به هموطنان پيشگام بوده و به نحو شايسته اي در چرخه اقتصادي سهيم باشيم.

گفتني است، شاپور مستقيمي، شكور كريمي و منصور جعفري قبلا در سمتهاي رئيس برنامه ريزي و روشهاي تعميراتي، رئيس هماهنگي ايستگاههاي تقويت فشار گاز، رئيس امور هماهنگي و نظارت بر انتقال گاز اين منطقه مشغول به فعاليت بودند كه اكنون طي احكام جداگانه از سوي مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز به ترتيب بعنوان سرپرست امور هماهنگي و نظارت بر انتقال گاز، سرپرست ايستگاه تقويت فشار گاز تبريز و سرپرست هماهنگي ايستگاههاي تقويت فشار گاز اين منطقه منصوب شدند.

556 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 763

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت