شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

در ارزيابي عملكرد سال قبل؛ سهم انتقال گاز منطقه 8 عمليات بالغ بر 27 ميليارد متر مكعب بوده است

در سال گذشته بالغ بر 27 ميليارد متر مكعب گاز طبيعي از طريق تاسيسات و خطوط لوله منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران منتقل شده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مديرمنطقه 8 با اعلام اين خبر گفت: مقدار گاز انتقالي از اين منطقه جهت مصارف خانگي، نيروگاهها، صنايع و صادرات در سال گذشته، افزون بر 27 ميليارد متر مكعب بوده كه از اين مجموع بالغ بر 20 ميليارد متر مکعب گاز به شركت هاي گاز استانهاي آذربايجان شرقي، غربي، اردبيل، زنجان و كردستان تحويل گرديده است.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با ستودن تلاشهاي پرسنل عرصه انتقال گاز، افزود: با استعانت از پروردگار متعال و با اتكاء به دانش و تجارب بالاي كاركنان، توانستيم با جديت بيشتر و كوشش مضاعف، سال گذشته را با موفقيت به پايان برسانيم.

خدائي تاكيد كرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی تحت عنوان ((توليد، پشتيباني ها، مانع زدايي ها)) ان شاءالله سعي بر آن داريم در سال پیش رو با برنامه ریزی های مدون و توجه به شعار سال وظايف محوله را بهتر از گذشته انجام و مشاركت، خلاقيت، پشتيباني ها و مانع زدايي ها را در اولويت فعاليتهاي خويش قرار دهيم.

663 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 719

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت